Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 434 weergaven
-
-
Deze opname komt (op cassette) van Mike Grant. [verborgen inhoud] Er zitten knipjes in de opname op 35:47 en 45:45. Het is wel een mooie opname om nog 's compleet te maken (op te vullen waar de knipjes zitten).
-
-
- 1 antwoord
- 578 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 1850 Peter Koelewijn, 1930 Aqui Italia, 1945 Mark Wesley, 2245 Mark Wesley, 2300 Bob Stewart. Mark Wesley gaf aan dat Aqui Italia deze dag voor het eerst was te horen op de 208. ower Play: The Pearls - You Came, You Saw, You Conquered. Oude Power Play: Mott the Hoople - All the Young Dudes.
-
- 0 antwoorden
- 728 weergaven
-
-
De tekst in de titel is wat er op de cassette staat, die Mike Grant 's voor me heeft opgenomen. Ik krijg de indruk dat de opname op kant A uit 1969 een half uur duurt en dat de resterende 15 minuten een opname uit de jaren '80 is. Voor wie interesse heeft om de opname (verder) te analyseren of voor wie er gewoon 's naar wil luisteren 😃 [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 580 weergaven
-
-
Dat staat er op het label geschreven van een cassette, die Mike Grant ooit 's voor me heeft opgenomen. Ik heb de cassette zelf nooit uitgeplozen, maar misschien heeft één van jullie interesse om dat te doen. Ik hoor in ieder geval ook Jimmy Saville op kant B van de cassette. er staan volgens mij allerlei fragmenten op de cassette. Wel leuk om de jingles en de gong weer 's te horen, die Luxy toen gebruikte. In de download kun je de twee kanten van de C-90 cassette vinden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 575 weergaven
-
-
Ik kwam deze opname tegen in het archief van Ad Couwenberg. Deze opname ontving hij van een kennis in de UK in 1974. De radio van die kennis stond afgestemd op Capital Radio en op de achtergrond hoor je vrij duidelijk Radio Veronica. Ik heb nooit geweten dat Radio Veronica zo stoorde op Capital Radio in de UK. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Over Arrow gesproken, zo klonk de Amerikaanse Arrow KCBS in 2000. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 496 weergaven
-
-
Ik kende 'm als Johnny Lewis, maar hier werkt hij onder de naam John Lewis. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 705 weergaven
-
-
Door de CFN (Canadian Forces Network) werden (via de satelliet te ontvangen in Nederland) zo'n 14 jaar geleden veel AT40 programma's herhaald/uitgezonden. Dit is die van 10 April 1971, inclusief de cue sheets. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 369 weergaven
-
-
Hierbij drie files van een Top 40 gepresenteerd door Casey Kasem. Klinkt als een klok. Datum is nog onbekend. [verborgen inhoud] Casey Kasem - The American Top 40 - 1.mp3 [verborgen inhoud] Casey Kasem - The American Top 40 - 2.mp3 [verborgen inhoud] Casey Kasem - The American Top 40 - 3.mp3
-
-
- 3 antwoorden
- 641 weergaven
-
-
Het zendschip MV Communicator (Holland FM) op de weg naar Trintelhaven Augustus t/m oktober 1994. Je hoort de verslaggevers Ad Roberts en Nico Volker. Uit het archief van Rob Olthof †.
-
-
- 3 antwoorden
- 484 weergaven
-
-
Heb nog geen tijd gevonden om deze opnames minitieus te beluisteren om meer informatie te krijgen. Maar misschien herkent iemand het en weet datum, tijd e.d. Muziek is super (tja, mijn generatie...) en in stereo. Dus alle informatie is zeer welkom. Dank alvast. [verborgen inhoud] lastluxie2a.mp3 [verborgen inhoud] lastluxie2b.mp3 [verborgen inhoud] lastluxie1a.mp3 [verborgen inhoud] lastluxie1b.mp3
-
-
- 1 antwoord
- 775 weergaven
-
-
Documentaire. Leuk om terug te horen. Grts Eric [verborgen inhoud] Classic Gold - 1997 08 14 Thu - Johnnie Walker - When Pirates Ruled the Waves, Part 2 (50 mins).mp3 [verborgen inhoud] Classic Gold - 1997 08 14 Thu - Johnnie Walker - When Pirates Ruled the Waves, Part 1 (48 mins).mp3
-
- 0 antwoorden
- 470 weergaven
-
-
Uit een oud archief dat ik aan het uitzoeken ben.vond ik deze opname uit 2003. Een 2-delige documentaire. BBC-Radio2-20030826-2030-2130-The Radio Revolutionaries pt 1-Pete Drummond.mp3 [verborgen inhoud] BBC-Radio2-20030902-2030-2130-The Radio Revolutionaries pt 2-Pete Drummond.mp3 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Blijkbaar had Sietse zendtijd geregeld bij MNO in 1999, mogelijk via Radio Caroline, het is mij niet duidelijk. Wie weet hier meer van? [verborgen inhoud] Aan het begin stoort het DATje af en toe ff.
-
-
- 4 antwoorden
- 650 weergaven
-
-
Visiting Big L 1395 in Frinton on Sea on 29th November 2005 See Ray Anderson, Paul Graham and Hans Knot. From the Rob Olthof † archive. Read Hans Knot's article at [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 380 weergaven
-
-
Dit is een opname van Coast AM met het programma "A day in the life", waarbij ze teruggaan naar 1958 (33 years ago) en vervolgens 1959 (32 years ago). Op welke datum dit opgenomen is weet ik niet. Zie de posting van Bert hieronder voor meer info over dit station. Mogelijk is dit opgenomen door een buurman van me, want ik woonde in 1991 niet in Nederland. [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hier twee files van het grote voorbeeld voor Radio London, KLIF Dallas. KLIF_Dallas-19620307-0748-0818-MurphyAndHarrigan.mp3 70.11 MB [verborgen inhoud] KLIF_Dallas-19630112- 1100-1142 RussKnight-CruisinLP-42min.mp3 98.31 MB [verborgen inhoud] Groet, Jan
-
-
- 12 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Een heerlijk uurtje Sixties muziek op toendertijd het beste Gouwe Ouwe station in Chicagoland. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 568 weergaven
-
-
Hij presenteert de Fab 40 over 1967 op 12 Augustus, 2001 vanuit een Portakabin op Clacton Pier in de UK tijdens de Radio London RSL. Hij heeft een prachtige (Amerikaanse) radiostem en werkte in de jaren '60 voor Radio Caroline. Dit zijn een aantal fragmenten uit zijn programma tussen 12:00 en 15:00.
-
-
- 2 antwoorden
- 620 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Power Play: Jacky Tayler - Tell the Truth Now.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Helaas zijn datum en tijd onbekend. 3TR in stereo via 1242 kHz [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Naar aanleiding van de opmerking van Lumpie heb ik Cathy geraadpleegd en vond ik 'n .wav file met de naam Mellow 1557. Op basis van de nieuwsberichten heb ik gepoogd datum en tijd vast te stellen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 471 weergaven
-
-
We enjoyed listening to WASH FM and Marylyn Thompson tonight at the start of the weekend We share it with you, recording from the Hans Hogendoorn collection in the SMC archive [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 554 weergaven
- 1 follower
-