Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.179 discussies in dit forum
-
In de jaren 80 heb ik 's avonds een uitzending van radio Luxemburg gehoord die vooraf was opgenomen. Die werd uitgezonden omdat de DJ niet op tijd in de studio was geraakt. Ik denk dat het Bob Steward was maar ben er niet zeker van. Zou hier iemand meer van af weten ? Waren er opnames voor alle DJ's ? In de opname maakte de DJ zich zorgen over zichzelf omdat hij nog niet in de studio was.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
Hi and hello on Internet Radiocafe , because offshoreradio forum is locked, it is necessary to find a place in the sun, where can post various information about the good old radio, if is interested to members ... First post here is last from offshoreradio - that is surprising ... after closedown broadcasting on 208m , Dutch service programme going on for at least a few weeks ... [verborgen inhoud] Duration : 29 min. Thanks for Julian from UK :)
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Heeft iemand enig idee wat de juiste datum van deze opname moet zijn? Hij is van na januari 1972. [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 901 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
De programma's van Radio Seagull zullen niet meer door mij hier geplaatst worden. Ik ben om persoonlijke redenen gestopt met opnemen. Het werd allemaal teveel in de huidige situatie en ik moet dringend rust houden. Voortaan zal Alan Sheead ze publiceren op de RadioCarolineMainlingList en op RadioAnoraksUK, ingaande dit weekend. Hoop dat het niet al te vervelend is voor ieder. Theo
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Dit is de audio van een TV programma.
-
-
- 3 antwoorden
- 513 weergaven
-
-
Een andere archief tape van mij die door Harm Koenders is gedigitaliseerd brengt ons eerst naar Chicago tape822-5106-WCFL-Chicago-19660908-0650-0734-JimLunyan.mp3, http://www.sendspace.com/file/ogkzdg groet Hans
-
-
12080112001300BudBalouFab40 [verborgen inhoud] 12080113001400BudBalouFab40 [verborgen inhoud] 12080114001500BudBalouFab40 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Here's the 1985 edition of the show recorded yesterday : January 05, 1985 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hierbij een copie van Golden Radio Flits Magazine Extra Nummer 16072016 die aan de leden werd verzonden Het is 0300 uur in de nacht Ik heb de tijd niet meer om het aan te passen op dit forum Nu maar hopen dat het hier meevalt met het plaatsen Let op het gaat over vandaag 17062016 - Zie Radio 270 nieuws 199 THE RADIO SHIP & The RADIO SHIP www.theradioship.net 2 programmes for Sunday 17th July 2016 Streaming at 192kbts and 64kbts. (See details below) 06-00 Breakfast Special. The start of a new day on board The MV FREDDIE with the Radio Ship DJ's playing all your favourite songs from the 50's, 60's 70's and 80's from all…
-
- 3 antwoorden
- 910 weergaven
-
-
WSGN Birmingham Alabama Dick Kent 1200-1300 uur. Een uur lang met natuurlijk heerlijke muziek, maar helaas wel een MW kwaliteit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
In het verleden is hier al eens verwezen naar een complete uitzenddag van een station uit New York City op D-day 1944. Maar hoe klonk een 'normale uitzenddag' van een Amerikaans radiostation in de jaren dertig? Via onderstaande link kun je luisteren naar een complete uitzenddag van het station WJSV in Washington, d.d. 21 september 1939, van 's ochtends vroeg tot in de nacht. Downloaden kan ook. [verborgen inhoud] Als je de smaak te pakken krijgt: op archive.org is nog veel meer old time radio te beluisteren. Paul
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Top 40 Satellite Survey with Paul Barsky from April 06, 1985 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram from December 15, 1984 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram from August 18, 1984 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram from December 21, 1985 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram from November 29, 1986 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram from April 05, 1986 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram from December 07, 1985 [verborgen inhoud] Top 40 Satellite Survey with Dan Ingram fro…
-
-
- 3 antwoorden
- 410 weergaven
-
-
Sinds kort is het mogelijk AFN Europe te beluisteren via de computer en mobiel, via http://www.afneurope.net/tabid/2101/Default.aspx . Alleen te ontvangen in landen waar AFN daadwerkelijk uitzendt, als ik het goed begrijp. Het is een versie van AFN The Eagle, de FM-service. Het heeft natuurlijk lang niet meer de impact van vroeger, toen het de enige bron van Amerikaanse radio in Nederland was. Maar toch leuk. Paul
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
AFN Europe turns 70 on July 4. We invite you to celebrate with us through radio and television with two special program events. All times listed are Central European Time. Tune in on July 4 and July 5 for "Reflections", airing on AFN The Eagle at noon, The PowerNet at 6 p.m. and on AFN 360 at 9 p.m. The program will also air both days on AFN 360 Internet Radio at 9 p.m. AFN "Wide Open" airs on The Pentagon Channel July 4 at 7:30 a.m., 1:30 p.m. and 7:30 p.m., July 5 at 3 a.m., 11 a.m. and 5:30 p.m., and July 6 at 5:30 a.m. Bron: afrts blogspot
-
Van de Golden Radio NL server Deze heb ik ooit van een cassette van iemand opgenomen, maar wat het is, weet ik niet. Misschien dat jullie eruit komen en bedankt From the Golden Radio NL server I once recorded this from someone's cassette, but I don't know what it is. Maybe you'll come out and say thank you UK 1992 -1 [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 516 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Yet some more AFN url : http://bars.rug.nl/download/5a6c91e22827f045 filename: AFN_1980-10-22__WOLFMAN_JACK__+_news_Gary_Bautell__65min.mp3 filesize: 59.4MB available until: 2013-02-04 url : http://bars.rug.nl/download/60309720b6a7e83d filename: AFN_1978-02-16_WOLFMAN_JACK_show.mp3 filesize: 49.7MB available until: 2013-02-04 url : http://bars.rug.nl/download/7686bfb2f0d1458e filename: AFN_1976-12-28_WOLFMAN_JACK_show.mp3 filesize: 50.1MB available until: 2013-02-04
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Is het nog een zeezender of moeten we het zien als een Brits radiostation? Ik kies voor het laatste omdat het niet meer van zee komt. Een aantal uur Radio Caroline, rond Kerst 1992, via de Satelliet. Op de videoband, waar deze opnames van komen, staat geen datum en tijd vermeld. Iemand zin om dit uit te zoeken (ter compensatie van deze set)? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik hoorde net op BBC Radio Kent dat door de slechte weersomstandigheden de FM frequenties er uit liggen en ook de DAB. Wat wel goed werkt en overal te ontvangen is dat is de middengolf zender. Laat dat nou net de zender zijn waar ze binnenkort in het nieuwe jaar afscheid van gaan nemen.
-
- 3 antwoorden
- 957 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] The Eccentric Entrepreneur Duration: 58 minutes First broadcast: Saturday 30 August 2014 "Radio Normandy Calling!" The Belles of Normandy sing the station ident; Roy Plomley (of Desert Island Discs fame) introduces the artistes from the Bradford Alhambra, and another melody-packed hour - sponsored by a patent medicine - begins on the commercial radio station that, back in the 1930s, was often more popular than the majestic BBC. The man behind it all was called, improbably, Captain Leonard Plugge. And in this programme, Dominic Sandbrook tells the story of this clever, enterprising and subversive man. Tory MP, passionate European…
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 - that was great Harm, but they didn't mention the owner and I don't know, but enjoy the recording ! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-