Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.178 discussies in dit forum
-
60s Satellite Survey per maand, deze aflevering gaat over mei 1960. De Amerikaanse top 40 van 2 mei 1960, gepresenteerd door Ken Merson [verborgen inhoud] De Amerikaanse top 40 van 23 mei 1960, gepresenteerd door Dave Hoeffel [verborgen inhoud] De Amerikaanse top 40 van mei 1960, gepresenteerd door Lou Simon [verborgen inhoud] Groet, Jan
-
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
US radio (WXRT), ‘Superstars In Concert’, November-December, 2000. (Re-broadcast from US radio (Westwood One), 26 November, 1983) Host: J.J. Jackson [verborgen inhoud] The A.R.M.S. Concert at Royal Albert Hall, London, England, 20 September, 1983 Line-Up: Eric Clapton, Steve Winwood, Bill Wyman, Charlie Watts, Kenny Jones, Ray Cooper Andy Fairweather Low, Chris Stainton, Jeff Beck, Tony Hymas, Simon Phillips, Andy Fairweather- Low Jimmy Page, Simon Phillips, Steve Winwood, Ronnie Lane and more. Set: Westwood One Intro Band IntroEverybody Oughta Make A Change Lay Down Sally Wonderful Tonight Rambling On My M…
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een MD uit het archief van MusicRadioFan. Verder geen beschrijving van wat er is uitgezonden [verborgen inhoud]
-
HELLO On sunday from 1600to 1900 UK Time its Tony Blackburn Buth i can not listening to the station because the pLayer dont work And where i am looking for a streamlink it dont works I see also in radioplayers for uk stations there is no Viking 2 between the others Can someone in the UK recorded the Tony Blackburn Show?? Great thanks from myself and i think others Jean-Pierre
-
- 3 antwoorden
- 719 weergaven
- 1 follower
-
-
Here are some shows from my collection on the '70s Billboard charts : 1970/05/02 [verborgen inhoud] 1970/06/13 [verborgen inhoud] 1971/01/09 [verborgen inhoud] 1971/04/03 [verborgen inhoud] 1971/08/21 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 2141-2200 Dave Christian, 2200 2241 Paul Burnett. 2200-0100 Paul Burnett, 0100 Mark Wesley die invalt voor Kid Jensen. Nieuws 2200 Dave Christian. Power Play: Atomic Rooster - Stand by Me.
-
-
- 3 antwoorden
- 752 weergaven
-
-
Herbert Visser zit iedere zondagochtend op de 49 meterband (6070 kHz) met Superclan Radio. Vanochtend was Peter Teekamp te gast in de uitzending. [verborgen inhoud] Het programma wordt uitgezonden door Channel 292: [verborgen inhoud] Volgens hun website wordt er momenteel met 10 watt uitgezonden vanuit het zuiden van Duitsland. Verklaart waarschijnlijk ook de slechte ontvangst: S8, -80 dBm.
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inho…
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zie: [verborgen inhoud] Rob V.
-
- 3 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Caroline-North-20170923-24-Live from the Ross Revenge. [verborgen inhoud] Link geldig tot 02-okt.-2017. Groet Henk.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Superclan Radio - Stuart Clark uit Arnhem [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanavond wilde ik luisteren naar Roger Day op BBC Radio Kent via mijn internet radio . Ik krijg nu een bandje te horen dat zegt dat dit station niet in mijn land te ontvangen is . Weet iemand wat er opeens veranderd is ? Ik luister met een Logitech Squeeze Box . De nationale BBC stations werken wel . Heel vreemd , maar voor mij als Anglofiel heel vervelend . Wim
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 4-3-1972. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www40.zippyshare.com/v/32462670/file.html
-
- 3 antwoorden
- 988 weergaven
-
-
k rock new york 1986 08 13 howard stern 90 min. Let op de Grolsch reclama in deel 1 na een goede minuut. Niet uit te spreken voor de Amerikanen [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 682 weergaven
- 1 follower
-
-
Een mooie site met veel mij onbekende USA radio opnames, gemakkelijk te downloaden! [verborgen inhoud] Rob
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
Heeft iemand voor mij de Pams - Series 18 Sonowaltz van Big L? Dus niet de instrumentale maar gezongen. Graag mooie kwaliteit voor als ik wil genieten in de auto.......Ja, ik weet het, ik heb een beetje een Radio London tic. Dank vast.
-
-
- 3 antwoorden
- 900 weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij de originele Beatles Story zoals die in de winter van 1971 op 1972 werd gemaakt door de BBC radio. Uitgezonden op Radio 1 van mei tot en met september 1972, presentatie Brain Matthews, productie Johnny Beerling. De tapes werden gebruikt als basis voor TROS Poster in 1974 (geactualiseerde herhaling 1976 en 1981). De links: [verborgen inhoud] 01 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 02 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 03 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 04 - Part 1 - The Birth Of The Liverpool Sound.mp3 [verborgen inhoud] 05 - Part …
-
-
- 3 antwoorden
- 643 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Een erg leuk document, voor de technici onder ons, van een flink aantal USA stations de z.g. "coverage maps" tbv de FCC. [verborgen inhoud]
-
We’re going to 1979 with WABC and WBAI WABC 1979 06 01 Dan Ingram and George Michael 60 min WABC 1979 06 02 Chuck Leonard and WBAI Non commercial radio New York News Mary Wesborn 60 min [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Het zendschip MV Communicator (Holland FM) op de weg naar Trintelhaven Augustus t/m oktober 1994. Je hoort de verslaggevers Ad Roberts en Nico Volker. Uit het archief van Rob Olthof †.
-
-
- 3 antwoorden
- 486 weergaven
-
-
BigL(1395)_031209_2300-2400(WolfmanJack) [verborgen inhoud] BigL(1395)_041209_2300-2400(WolfmanJack) [verborgen inhoud] BigL(1395)_071209_2300-2400(WolfmanJack) [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-