Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.134 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Rust in vrede. Veel sterkte toegewenst aan de familiie, vrienden en fans. Rob V.
-
-
- 8 antwoorden
- 357 weergaven
-
-
Ik vraag me al een tijdje af hoe het met Martinja is, heb hem al een poos niet gezien op het forum. Bekend is dat hij ziek is. Mis hem wel met het aanbieden van zoveel moois. Groet, Cas
-
-
- 2 antwoorden
- 286 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Dit nummer kwam ik tegen op een oude cassette, helaas kom ik er niet achter wie het is, en welk liedje het is. Zeer waarschijnlijk uit Rave Radio of Tros Dance tracks. Maar zou ook zomaar iets anders kunnen zijn. Wie weet wat het is,mijn dank is groot.
-
-
- 6 antwoorden
- 453 weergaven
- 2 followers
-
-
bron: NBC news [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 120 weergaven
- 1 follower
-
-
helaas heeft mijn tapedeck het opgegeven het spoelen gaat niet meer voor of achteruit,ook de weergave doet het niet meer,mijn vraag is wie weet een goede reparatuur.gr jan V
-
-
- 4 antwoorden
- 435 weergaven
-
-
RADIOTREFPUNT RADIOTREFPUNT Hallo beste radioliefhebbers, Ik ben een grote fan van het programma NACHTWACHT van de TROS. Dat werd o.a. gepresenteerd door Wim Van Putten, Ferry Maat, Tom Mulder, Kas Van Iersel en Simone Van Koersveld. Simone was bloednerveus. Graag kom ik in contact met mensen die, net als ik, in die jaren geleden, 's nachts genoten van de muziek en de fijne presentatie. Ik zat altijd met mijn cassetterecorder klaar om het gehele programma op te nemen. Mijn voorkeur ging uit naar de laatste twee uren. Tussen 02:00 uur en 04:00 uur presenteerde Wim Van Putten. Van hem heb ik veel geleerd. Niet alleen wat de muziekkeuze betr…
-
-
- 2 antwoorden
- 242 weergaven
-
-
Marianne Faitfull is vandaag overleden. bron: BBC news. [verborgen inhoud] Ik herinner één van haar mooiste singles. This Little bird.
-
-
- 13 antwoorden
- 566 weergaven
- 1 follower
-
-
RTV Drenthe heeft een goed overzicht gemaakt over de piraten. Leuk is te zien dat het allemaal jonge mensen zijn, niets grijze koppen zoals je bij zendamateurs veel ziet. Theo
-
-
- 3 antwoorden
- 274 weergaven
- 1 follower
-
-
bron: Telegraaf [verborgen inhoud] bron: RTL [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 262 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben geen fan van AC/DC maar dit "aardige" stukje las ik op CNN en op ABC -Australië . "haastige spoed is zelden goed" [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 262 weergaven
- 1 follower
-
-
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Is er toevallig iemand die de top 100 van 2024 heeft opgenomen? Uitgezonden door Qmusic op 1 Januari 2025, tussen 11.00 en 18.00 uur. MarcelH
-
-
- 5 antwoorden
- 370 weergaven
-
-
bron: LA Times [verborgen inhoud] bron: NOS nieuws [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 161 weergaven
- 1 follower
-
-
Fanatieke Wetransfer gebruikers opgelet Vanaf Januari kan je bij Wetransfer nog maar 10 uploads per 30 dagen gratis doen.... Wil je er meer doen in die periode van 30 dagen dan moet je je aanmelden bij "Ultimate Wetransfer" en dat kost geld.... Ik ga na 1 Januari niets meer met Wetransfer doen, Pixeldrain ga ik voortaan gebruiken. Henk Kruize
-
-
- 6 antwoorden
- 510 weergaven
- 1 follower
-
-
Hierbij wens ik een ieder fijne feestdagen en een goed begin 2025 . gr jan V
-
-
- 4 antwoorden
- 388 weergaven
-
-
In 1982 stopte wat mij betreft het voorbeeld voor vele radio stations, WABC in New York. Ik vond het een "zwarte dag". In mijn TROS tijd had ik een abonnement op het Amerikaans blad "Radio & Records" kortweg R&R. Het was een blad voor de radio en platen industrie. Die weide er een mooi artikel aan. Ik weet meer of ik het al eens hier gepost heb maar dan nu nog een keer. [verborgen inhoud] En de prachtige montage van hits uit de WABC jaren.
-
- 0 antwoorden
- 189 weergaven
- 1 follower
-
-
Ons mede forum lid Peter gaat iets anders doen............................ bron; Spreekbuis [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 212 weergaven
- 1 follower
-
-
Als geboren en getogen Hilversummer vond ik het wel leuk om te zien. Veel herkenbare zaken vooral in het begin van deze film. Alleen mis ik natuurlijk weer de nodige aandacht van de radio. "this is TV man" zeggen ze dan.
-
-
- 6 antwoorden
- 531 weergaven
- 2 followers
-
-
Vandaag om half 12 heb ik tekst verzonden via radio TPOT. En dat wens ik voor een ieder toe 👍 Theo
-
- 0 antwoorden
- 202 weergaven
-
-
Ik wist niet dat het huidige Veronica ook uitzond op 5955 Khz. In dec 2023 wel. Kijk maar. bron: Radio Kurier
-
-
- 10 antwoorden
- 725 weergaven
- 2 followers
-
-
Muziek als dit is gemaakt door artificial intelligence klinkt mooi wat text betreft, maar zwaar over gemoduleerd. En dat over modulatie krijgen wij er met een groep niet uit. Heeft iemand hier enig idee hoe dit aan te pakken? daar mee kunnen wij weer rechten vrije muziek creeeren hi.
-
-
- 6 antwoorden
- 461 weergaven
-
-
Het afgelopen jaar ben ik bezig geweest met het opspeuren en digitaliseren van de dorpsfilm van mijn geboortedorp uit 1959. De film was indertijd gemaakt door de firma Adolfs uit Enschede in opdracht van de lokale muziekvereniging. De film, die ruim 70 minuten duurt, brengt heel veel dorpsbewoners van toen in beeld, inclusief een paar familieleden van mijzelf. Ik nam contact op met de muziekvereniging, met de historische kring, ik zocht bij met Regionaal Archief, bij het Gelders archief, maar de originele film (bestaande uit twee filmspoelen en een geluidsband) bleef spoorloos. Tot ik de tip kreeg om een artikel te plaatsen in het lokale “gemeentenieuws”, een krant, die h…
-
-
- 15 antwoorden
- 659 weergaven
- 1 follower
-
-
Vrienden, Ik ben niet zo'n mobiele tel. ingenieur maar kan iemand mij uitleggen wat dat nou betekent. Ik weet wel dat wij een abo hebben van 12 Gb. Maar hoeveel heb ik nou verbruikt? 21 Mb ?
-
-
- 4 antwoorden
- 266 weergaven
- 2 followers
-
-
Je hebt het vast wel gezien, bovenin je beeld... Wat doen we? Steunen we Radiotrepfunt? 😉
-
-
- 3 antwoorden
- 268 weergaven
-
-
Gisteren voor het eerst een bezoek gebracht aan museum Rockart in Hoek van Holland. Leuk team van enthousiaste vrijwilligers die je van alles kunnen vertellen over de zeer grote collectie van de Nederlandse popmuziek. Elk hoekje staat vol met spullen, je kijkt je ogen uit. Uiteraard stilgestaan bij de boordstudio van Veronica. Groet, Cas
-
-
- 15 antwoorden
- 863 weergaven
- 1 follower
-