Help
Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.
Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:
1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.
2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.
3. Geef technische details:
• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.
• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.
4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.
Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.
76 discussies in dit forum
-
Als ik alle topics van een forum heb gelezen bijv Nederland dan verandert Nederland in Nederland Laatstelijk blijft het hangen op Nederland . Het werkt wel als ik de knop 'Markeer forum als gelezen' aanklik. Dit gebeurt trouwens niet bij alle forums, maar wel bij het merendeel. Enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn AUB?? Omni
-
-
- 12 antwoorden
- 434 weergaven
- 1 follower
-
-
Als ik op de hoofdpagina klik op "Forums", staan alle berichten op gelezen. Ook die ik niet heb gelezen. Pagina: https://www.radiotrefpunt.nl/forums/ Plaatje:
-
-
- 3 antwoorden
- 167 weergaven
- 2 followers
-
-
Ik geef een like om een opname te downloaden maar dan krijg ik bekijk wie er een like heeft gegeven en blijft de inhoud verborgen. Een storing of doe ik iets fout? Rob
-
-
- 2 antwoorden
- 91 weergaven
-
-
Ik zag nergens een centraal topic om feedback te geven op de huidige omgeving van het forum, dus bij deze; zag wel een topic hier en daar (en een mededeling dat mensen die even klikken om te bedanken teveel moeite vinden simpelweg niet moeten zeuren... En terecht zeg, dan ben je écht een ondankbaar stuk vr~ eh, laat maar zitten), maar ik hoopte eigenlijk hier aan te halen of te polsen hoe men staat tegenover de verandering dat topiclijsten nu onnodig 'langer' zijn geworden. Elk topic toont nu namelijk in lichtgrijs onder de titel een soort preview van de post die erin staat (vaak met [inhoud verborgen] in die tekst, want dan betreft dat een link), en dat maakt het best we…
-
-
- 2 antwoorden
- 125 weergaven
-
-
En de gelezen knop ben ik nu net kwijt 😀 Waar staat deze nu? Theo
-
-
- 6 antwoorden
- 278 weergaven
- 1 follower
-
-
Wat is er met de lijst ongelezen berichten? Na het bericht nu van 15 uur geleden springt de lijst naar 7 jaar geleden, en alleen blogs??
-
- 1 antwoord
- 103 weergaven
-
-
Het nieuwe forum ziet er mooi uit, proficiat! Ik ervaar een probleem met het veranderen van de tekst van een link. Ik kopieer de link van de stack naar het forumbericht en normaal wanneer ik dubbelklik kan ik de naam veranderen naar bijvoorbeeld '06.00-10.00 GIEL - Giel Beelen' en nu komt er niets. Ook even gekeken als ik met de rechtermuisknop klik voor andere opties maar ik zie geen mogelijkheid. Groet, David
-
-
- 2 antwoorden
- 88 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo .. Kan ik een bericht en alles wat daar op volgt verwijderen aub ? Mvg, Johan.
-
-
- 1 antwoord
- 191 weergaven
-
-
Hebben leden hier ook last van? Hier in de UK als ik naar beneden scroll loopt radiotrefpunt wel eens vast, mn bij de wat langere topics. Ik heb dit op twee verschillende computers. Ik moet bijv. naar Google of welk een andere website dan ook om daarna weer naar RTP terug te kunnen keren. Dit is iets van de laatste paar weken. Ik moet wel zeggen: hier in de UK is de hele site omsingeld door advertenties, maar dat is al een paar jaar zo. Is dit een UK probleem, zijn er mede-UK-ers die dit hebben of is dit een algemeen probleem (incl NL en andere landen)?? Omni
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Even een vraag, ik zie vaak hier dat er bestanden worden gedeeld via we transfer . Nu heb ik hier een macbook air uit 2020 en die geeft nog al problemen met we transfer. Als ik op een download link klik, start hij met downloaden maar na 10/20 mb blijft hij maar "pendelen" of wel probeert hij te downloaden maar er gebeurt niets, de download slaat dood. Dit probleem heb ik echter niet met pixeldain. Hoe kan dit Zit zelf bij kpn internet only basic en heb een Fritzox 6890. Waar kan het aan liggen?
-
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Zeer geachte Fornax, De laatste paar weken stagneren de downloads van Pixeldrain hier bij mij in de UK. Uploads lukken helemaal niet meer. Ik ben niet de enige in de UK met dit probleem. Zie plaatje. Soms gaat het goed, mn met de wat kleinere bestanden. Op een computer met Superfast Fibre Broadband (bij mij snelheden tot 500 Megabits per seconde) gaat het nog wel, maar ook daar loopt het vaak vast. De computer waarmee ik met name het probleem heb loopt op iets van 33 Megabits per seconde, dit ter informatie. Tot een paar weken terug liep alles op rolletjes. Dit is trouwens niet de eerste keer dat dit is voorgekomen. Vorig jaar had …
-
-
- 28 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan de clubs niet meer vinden.....de advertenties zijn wat agressiever geworden en alle pop ups and sliders en dergelijke maken het dat ik niet meer de clubs kan vinden, zoals Curry en van Inkel, Rob Stenders etc. Wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast en sorry voor het forum vervuilen.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Het valt mij op dat ik de laatste tijd geen emails meer ontvang als ik bv een persoonlijk bericht ontvang. Heb even gekeken in mijn account instellingen en daar staat het wel aan. Ben ik de enige die daar last van heeft? volgens mij is het sinds de overgang naar de nieuwe server.
-
-
- 5 antwoorden
- 904 weergaven
- 1 follower
-
-
Geachte lezer, Hoe kan het... Dat ik tekst niet vet én cursief kan plaatsen? Hierboven (Geachte lezers) lukte het me ook niet.... Trouwens tekst alleen vet zetten, lukt ook niet.... In afwachting, HA
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Al een tijdje kan ik hier geen afbeeldingen plaatsen. Ik wil een afbeelding van 27,6 kb plaatsen (is toch niet veel?) Ik krijg telkens dan deze mededeling: Error, je kunt in totaal 15 kb plaatsen. Voorheen nooit een probleem .... Zoals deze https://pixeldrain.com/u/1aQ5BWv1
-
- 3 antwoorden
- 719 weergaven
-
-
In het verleden had Radiotrefpunt een plaats waar je boeken e.d. over zeezender e.d. kon verkopen. Bestaat die nog? Zo nee: hoe kun je dan het beste zeezenderspullen verkopen? Groet, Hans
-
- 1 antwoord
- 629 weergaven
-
-
Beste "technici", Als er op een forum iemand vervelend bezig is kun je hem natuurlijk blokkeren. Maar wat als de persoon zich bedient van meerdere ip adressen? Hij of zij bedient zich wel steeds van dezelfde naam. Juul
-
-
- 9 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Soms is na langere tijd in een forumdiscussie de inhoud zo veranderd, dat het beter is de titel van de discussie te wijzigen. Uiteraard alleen door de starter van de discussie. Bij zelfgeplaatste berichten gaat dat eenvoudig. De drie puntjes rechtsboven in het bericht en dan bewerken aanklikken. Maar hoe gaat dat bij een titel (en dan ook na langere tijd)? Grts Eric Zo heb ik dit bericht net even aangepast om de tikfouten aan te passen.
-
-
- 1 antwoord
- 462 weergaven
-
-
Voor de zekerheid, is de 208 club opgeheven? Zo ja, worden Luxemburg 208 opnames aangeboden in overige landen? Rob
-
-
- 1 antwoord
- 715 weergaven
-
-
Tegenwoordig krijg ik bij iedere pixeldrain link, geen website. Dus ook een uur na deze post niet... Dit ervaar ik een week of 2 terwijl ik geen gebruik maak van vpn, proxy of wat dan ook. Zie ik iets over het hoofd. Zou de show van Tinus wel graag willen luisteren.
-
-
- 4 antwoorden
- 787 weergaven
-
-
-
Bij mij is Radotrefpunt nog steeds smal. Alleen een oude Internet Explorer doet het goed. Rob
-
-
- 4 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
De laatste 1-2 weken krijg ik dit bericht als ik op een Pixeldrain link klik: This site can’t provide a secure connection pixeldrain.com uses an unsupported protocol. ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH Unsupported protocol The client and server don't support a common SSL protocol version or cipher suite. Mijn browser is Opera. Opera heeft gratis VPN mogelijkheid. Zodra ik op VPN overschakel en ''refresh'' werkt de link wel. Heeft iemand van dit forum (met een IT achtergrond?) enig idee hoe bovenstaand op te lossen anders dan op VPN over te schakelen AUB? Zou het de virusscanner kunnen zijn (gratis McAfee via British Te…
-
-
- 6 antwoorden
- 811 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik las onlangs dat de layout problemen waren opgelost maar ik zie het nog steeds in de versmalde vorm. Ik gebruik Chrome en daar is het probleem nog steeds van kracht, Hebben meer mensen dit?
-
-
- 17 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Wat is er met de layout van deze website aan de hand? Ineens heel smal.
-
-
- 11 antwoorden
- 952 weergaven
- 1 follower
-