Help
Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.
Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:
1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.
2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.
3. Geef technische details:
• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.
• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.
4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.
Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.
76 discussies in dit forum
-
Hallo radiotrefpuntliefhebbers, Ik krijg sinds gisteren deze melding als ik op een Pixeldra-link klik. Heeft iemand een idee hoe ik e.e.a. kan omzeilen. Alvast dank voor de reactie. Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren pixeldra.in heeft een ongeldige reactie verzonden. Voer Windows Netwerkcontrole uit. ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
-
Hello, I have dozens material A4 pages A6 cards of pirate radio stations to be scanned. I am searching for a good scanner working with WIn10. Have searched on the net but there seems to be much rubbish technics nowadays. May be you can recommend some good A4 scanners. Any hints would be much appreciated. greetings achim
-
- 4 antwoorden
- 550 weergaven
- 1 follower
-
-
Soms is na langere tijd in een forumdiscussie de inhoud zo veranderd, dat het beter is de titel van de discussie te wijzigen. Uiteraard alleen door de starter van de discussie. Bij zelfgeplaatste berichten gaat dat eenvoudig. De drie puntjes rechtsboven in het bericht en dan bewerken aanklikken. Maar hoe gaat dat bij een titel (en dan ook na langere tijd)? Grts Eric Zo heb ik dit bericht net even aangepast om de tikfouten aan te passen.
-
-
- 1 antwoord
- 463 weergaven
-
-
Niet zozeer een vraag, maar meer advies voor diegenen die bovenvermelde prompt krijgen bij het aan klikken van een mf-link. Klik op ''I need help'' ''choose an option'' ⬇️ ''I'm not running an ad-blocker'' ''Possible resolutions'' ''I’m really not using an ad-blocker'' en het bestand wordt beschikbaar
-
- 0 antwoorden
- 503 weergaven
-
-
Al een tijdje kan ik hier geen afbeeldingen plaatsen. Ik wil een afbeelding van 27,6 kb plaatsen (is toch niet veel?) Ik krijg telkens dan deze mededeling: Error, je kunt in totaal 15 kb plaatsen. Voorheen nooit een probleem .... Zoals deze https://pixeldrain.com/u/1aQ5BWv1
-
- 3 antwoorden
- 722 weergaven
-
-
bestaat er ook zoiets als een audioripper waarmee je de audio van de site kunt halen, bijvoorbeeld van deze; https://www.radio10.nl/gemist
-
- 2 antwoorden
- 791 weergaven
- 1 follower
-
-
This has been happening for the past few days when I attempt to download a recording from Pixeldrain...
-
- 16 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Mijn vraag is bestaat er een technische hoek waar je ook over nieuwe toestellen berichten kunt posten , en niet alleen over technische zaken uit het verleden ? en raad vragen aan andere gebruiken en bv hun mening daar over vragen wat zij er van denken. Omdat ik bv een vraag heb over Harddisk Recorder
-
Hoe doe je dat om een you tube video url code in een bericht te plakken ? Zodat je dan het zelfde venster krijgt te zien als bij you tube zelf. Ik kan het niet vinden hoe dit moet.
-
Ik heb dit in meerdere browsers geprobeerd maar sinds enkele dagen werkt de condensed view niet meer. Is dit bij iedereen zo of ligt het aan mij en is er wellicht een verklaring voor bekend? Het forum is nu enorm onoverzichtelijk.
-
- 2 antwoorden
- 523 weergaven
-
-
Kleine typo in disclaimer: ✳️ ''..stel hem dan in een nieuwe threat'' moet zijn ''..stel hem dan in een nieuwe thread'' ✳️
-
- 1 antwoord
- 468 weergaven
-
-
Ik heb er al poos niet naar gekeken maar kan de hittips van DJ's niet meer vinden op Hitnoteringen. Zijn ze verwijderd of verplaatst? Rob
-
-
- 3 antwoorden
- 722 weergaven
-
-
Mijn schijven zitten vol, wil downloaden maar dat doet Chrome in de map Downloads. Kan ik dat ook veranderen zodat er op een externe schijf wordt gedownload. (Met explorerer kon je altijd kiezen, maar daar werkt WeTransfer niet op))
-
Ik keek gisteren naar een prachtig eerbetoon aan Martine Bijl bij Omroep Max (Martine Bijl: Eerbetoon aan een groot en geestig talent). Weet iemand hoe ik dit programma kan downloaden omdat ik het graag wil bewaren (voor mezelf). Tot voor kort maakte ik gebruik van de site: http://www.downloadgemist.nl. Maar die werkt helaas niet meer. Of heeft iemand toevallig dit programma gedownload / opgenomen en wil hij / zij dit uploaden...... Alvast veel dank!
-
- 0 antwoorden
- 386 weergaven
-
-
Domme vraag waarschijnlijk: hoe kan ik het downloaden?
-
- 5 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Ik wil graag de beide ABTT's door Ton de Groot geplaatst op Mixcloud. Het ging altijd goed met de Mixcloud Downloader maar sinds ca 2 maanden lukt me het niet meer. Kan iemand het downloaden van Mixcloud nog eens goed uitleggen? Ze staan hier https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/55302-21-03-2020-1802-1900-vinylshow-ad-bouman/ Rob
-
-
- 8 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kon altijd downloaden van de nog steeds mooie en aangevulde site Pastdaily. Je moest op de naam rechtsklikken, zie de afbeelding. Maar hij downloadt niet meer als je op de naam klikt. Rob
-
-
- 3 antwoorden
- 500 weergaven
-
-
Kan iemand uitleggen hoe ik van de volgende site moet downloaden? http://www.rias1.de/ Doel opslaan met de rechter muisknop lukt ook niet, hij wil steeds htm files opslaan. Rob
-
- 4 antwoorden
- 589 weergaven
-
-
Als ik alle topics van een forum heb gelezen bijv Nederland dan verandert Nederland in Nederland Laatstelijk blijft het hangen op Nederland . Het werkt wel als ik de knop 'Markeer forum als gelezen' aanklik. Dit gebeurt trouwens niet bij alle forums, maar wel bij het merendeel. Enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn AUB?? Omni
-
-
- 13 antwoorden
- 488 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan de clubs niet meer vinden.....de advertenties zijn wat agressiever geworden en alle pop ups and sliders en dergelijke maken het dat ik niet meer de clubs kan vinden, zoals Curry en van Inkel, Rob Stenders etc. Wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast en sorry voor het forum vervuilen.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Weet iemand hoe ik deze jingles kan downloaden? http://www.jingles.com/jam/fans/wabchistory.html
-
-
- 5 antwoorden
- 631 weergaven
- 1 follower
-
-
Hoe kan het als ik naar een buitenlandse radio zender luisterd, soms de muziek weg gedraaid wordt en nederlandsstalige reklame te horen krijg? En hoe kom je hier vanaf?
-
- 4 antwoorden
- 643 weergaven
-
-
Dag Vincent ik weet niet wat er verkeerd loopt ,maar de tweede en de derde pagina over dit item krijg ik niet binnen. Ter informatie ,ik werk met apple. Grtjes Sorry moet waarschijnlijk verplaatst worden naar stamtafel. Mijn excuses.
-
- 9 antwoorden
- 491 weergaven
-
-
Hoi beste forumgenoten, Vandaag wou ik na ongeveer een goeie week weer eens wat gaan lezen en downloaden op het "zeezender" en "radio Veronica" forum. Nu blijkt echter dat mijn computer de betreffende links niet meer openen kan. Namelijk: - https://www.radiotrefpunt.nl/forums/forum/98-zeezenders/ - https://www.radiotrefpunt.nl/forums/forum/172-zeezender-1959-1974/ Nu moet ik wel voor alle duidelijkheid er onmiddellijk bij vermelden dat ik hiervoor nog een oude computer gebruik werkende met XP en een even nostalgische versie V30 van Firefox. Ik gebruik deze computer en oude windows versie echter doelbewust omdat ik hiermede heel vlo…
-
- 4 antwoorden
- 595 weergaven
-