Help
Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.
Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:
1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.
2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.
3. Geef technische details:
• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.
• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.
4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.
Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.
76 discussies in dit forum
-
Zeer geachte Fornax, De laatste paar weken stagneren de downloads van Pixeldrain hier bij mij in de UK. Uploads lukken helemaal niet meer. Ik ben niet de enige in de UK met dit probleem. Zie plaatje. Soms gaat het goed, mn met de wat kleinere bestanden. Op een computer met Superfast Fibre Broadband (bij mij snelheden tot 500 Megabits per seconde) gaat het nog wel, maar ook daar loopt het vaak vast. De computer waarmee ik met name het probleem heb loopt op iets van 33 Megabits per seconde, dit ter informatie. Tot een paar weken terug liep alles op rolletjes. Dit is trouwens niet de eerste keer dat dit is voorgekomen. Vorig jaar had …
-
-
- 28 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Goedemorgen. Bij alle downloads die ik probeer te doen krijg ik een norton virusmelding en als ik die negeer wordt de download afgebroken. Ik gebruik firefox. Enig idee wat de oplossing is behalve een andere virusscanner? V.G. Victoria22 Almere.
-
- 30 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Hebben leden hier ook last van? Hier in de UK als ik naar beneden scroll loopt radiotrefpunt wel eens vast, mn bij de wat langere topics. Ik heb dit op twee verschillende computers. Ik moet bijv. naar Google of welk een andere website dan ook om daarna weer naar RTP terug te kunnen keren. Dit is iets van de laatste paar weken. Ik moet wel zeggen: hier in de UK is de hele site omsingeld door advertenties, maar dat is al een paar jaar zo. Is dit een UK probleem, zijn er mede-UK-ers die dit hebben of is dit een algemeen probleem (incl NL en andere landen)?? Omni
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Amerikaanse stations, en programma's, zijn altijd welkom, Vincent. Bedankt hiervoor om te delen. Wat is de laatste tijd bij het downloaden via Pixeldrain echter ervaar, is dat Norton het als zeer gevaarlijk bestempelt. Downloaden is enkel nog mogelijk door ''Doorgaan naar de site te volgen'', en dan Doorgaan zonder Isolatiemodus. Zie ook op Google waar Pixeldrain als onveilig staat. Hierbij wat Norton doet. Graag je visie hierover. Pierre Addicted To Music GEBLOKKEERD DOOR Gevaarlijke webpagina geblokkeerd U probeert toegang te krijgen tot: https://pixeldrain.com/u/Sf6o2jum Dit is een bekende geva…
-
- 18 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik las onlangs dat de layout problemen waren opgelost maar ik zie het nog steeds in de versmalde vorm. Ik gebruik Chrome en daar is het probleem nog steeds van kracht, Hebben meer mensen dit?
-
-
- 17 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Geachte lezer, Hoe kan het... Dat ik tekst niet vet én cursief kan plaatsen? Hierboven (Geachte lezers) lukte het me ook niet.... Trouwens tekst alleen vet zetten, lukt ook niet.... In afwachting, HA
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan de clubs niet meer vinden.....de advertenties zijn wat agressiever geworden en alle pop ups and sliders en dergelijke maken het dat ik niet meer de clubs kan vinden, zoals Curry en van Inkel, Rob Stenders etc. Wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast en sorry voor het forum vervuilen.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
This has been happening for the past few days when I attempt to download a recording from Pixeldrain...
-
- 16 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo als ik bij de post van CableOne de tweede pagina wil openen is en blijft deze leeg en laden maar komt er geen inhoud van wat Vincent gepost heeft te zien . Heb Google als schoon gemaakt en ook via Edge dit geprobeerd te openen maar dan lukt het ook niet . Iemand ook dit probleem ? Groet Jaap
-
- 15 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Even een vraag, ik zie vaak hier dat er bestanden worden gedeeld via we transfer . Nu heb ik hier een macbook air uit 2020 en die geeft nog al problemen met we transfer. Als ik op een download link klik, start hij met downloaden maar na 10/20 mb blijft hij maar "pendelen" of wel probeert hij te downloaden maar er gebeurt niets, de download slaat dood. Dit probleem heb ik echter niet met pixeldain. Hoe kan dit Zit zelf bij kpn internet only basic en heb een Fritzox 6890. Waar kan het aan liggen?
-
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Alle pixaldra bestanden zijn geblokkeerd door google chrome. Hebben hier meer mensen last van
-
- 19 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Beste "technici", Als er op een forum iemand vervelend bezig is kun je hem natuurlijk blokkeren. Maar wat als de persoon zich bedient van meerdere ip adressen? Hij of zij bedient zich wel steeds van dezelfde naam. Juul
-
-
- 9 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Pixeldra kan ik nooit beluisteren op mijn iPad...
-
- 13 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik wil graag de beide ABTT's door Ton de Groot geplaatst op Mixcloud. Het ging altijd goed met de Mixcloud Downloader maar sinds ca 2 maanden lukt me het niet meer. Kan iemand het downloaden van Mixcloud nog eens goed uitleggen? Ze staan hier https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/55302-21-03-2020-1802-1900-vinylshow-ad-bouman/ Rob
-
-
- 8 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Tot op heden gebruik ik nog altijd naar alle tevredenheid een XP versie om de pixeldra files te downloaden, zelfs nog een vrij oude versie namelijk V28. Dat ik nog halsstarrig blijf XP gebruiken heeft een voor mij welbepaalde reden waar ik hier niet nader ga over uitwijden maar geloof mij, er is wel degelijk een gegronde goede reden voor al zal dat wel moeilijk te begrijpen zijn voor de anderen. Downloaden ging altijd prima en elke download gaat gemiddeld met een snelheid van een 400kB/s. Prima dus. Nu heb ik firefox echter geupgrade naar de laatste versie die nog XP ondersteund (V52) en nu zijn de problemen begonnen. Kan maar maximum 1 download tegelijk meer doen en dit …
-
Sinds de update van vorige week kan ik met mijn Ipadje niet meer op de bijdragen van anderen reageren. Weet iemand misschien wat hiervan de oorzaak is en wat er aan te doen is? Gr.Bo
-
-
- 8 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
Wat is er met de layout van deze website aan de hand? Ineens heel smal.
-
-
- 11 antwoorden
- 953 weergaven
- 1 follower
-
-
Is anyone else experiencing problems when downloading ‘wetransfer files’ ? I have stopped trying to download anything to do with ‘wetransfer’ as it continually shuts down my PC causing a data dump blue screen, I then have to go through the windows repair process before I can use my OC again. This only happens with ‘wetransfer’ files, no problem with pixeldrain or mediafire files😡
-
- 3 antwoorden
- 942 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Het valt mij op dat ik de laatste tijd geen emails meer ontvang als ik bv een persoonlijk bericht ontvang. Heb even gekeken in mijn account instellingen en daar staat het wel aan. Ben ik de enige die daar last van heeft? volgens mij is het sinds de overgang naar de nieuwe server.
-
-
- 5 antwoorden
- 905 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste Radiovrienden, Ik vind Pixeldrain de laatse paar dagen niet zo lekker gaan. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar downloads gaan plots zeer langzaam tot stoppens toe. Ik krijg ook veel ''You broke Pixeldrain'' meldingen. MF en WeTransfer gaan goed en snel, dus aan mijn verbinding ligt het niet. Wat is jullie ervaring? Omni
-
-
- 6 antwoorden
- 899 weergaven
-
-
Mijn schijven zitten vol, wil downloaden maar dat doet Chrome in de map Downloads. Kan ik dat ook veranderen zodat er op een externe schijf wordt gedownload. (Met explorerer kon je altijd kiezen, maar daar werkt WeTransfer niet op))
-
Domme vraag waarschijnlijk: hoe kan ik het downloaden?
-
- 5 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Vandaag van MJA deze https://wetransfer.com/downloads/d33e72599e294484add93f4758761ee220190331065952/3fa299 link proberen te downloaden. Na 4Mb stopt hij ermee. Zijn er medeforumleden die hetzelfde hebben??
-
- 3 antwoorden
- 877 weergaven
-
-
Ik heb een aantal radioprogramma's gedigitaliseerd (van cassette) en zou deze graag willen plaatsen in een forum. Hoe pak ik dit aan? Eddy
-
- 1 antwoord
- 858 weergaven
- 1 follower
-