Spring naar bijdragen

Help

Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.

Instructies voor het melden van problemen

Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:

1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.

2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.

3. Geef technische details:

• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.

• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.

4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.

Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.

1. Started by arno,

De home-pagina van deze site wordt bij mij ineens in een smalle kolom weergegeven. Is dit op een of andere manier aan te passen? Alvast dank voor een reactie.

2. Started by RobMesander,

Ik wil graag de beide ABTT's door Ton de Groot geplaatst op Mixcloud. Het ging altijd goed met de Mixcloud Downloader maar sinds ca 2 maanden lukt me het niet meer. Kan iemand het downloaden van Mixcloud nog eens goed uitleggen? Ze staan hier https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/55302-21-03-2020-1802-1900-vinylshow-ad-bouman/ Rob

3. Started by RobMesander,

Ik heb er al poos niet naar gekeken maar kan de hittips van DJ's niet meer vinden op Hitnoteringen. Zijn ze verwijderd of verplaatst? Rob

• Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 722 weergaven
  4. Started by shooglynail72,

Is anyone else experiencing problems when downloading ‘wetransfer files’ ? I have stopped trying to download anything to do with ‘wetransfer’ as it continually shuts down my PC causing a data dump blue screen, I then have to go through the windows repair process before I can use my OC again. This only happens with ‘wetransfer’ files, no problem with pixeldrain or mediafire files😡

5. Started by Omnivoor,

Beste Radiovrienden, Ik vind Pixeldrain de laatse paar dagen niet zo lekker gaan. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar downloads gaan plots zeer langzaam tot stoppens toe. Ik krijg ook veel ''You broke Pixeldrain'' meldingen. MF en WeTransfer gaan goed en snel, dus aan mijn verbinding ligt het niet. Wat is jullie ervaring? Omni

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 898 weergaven
  6. Started by arno,

Weet iemand toevallig hoe (met welk porgramma / of via welke site) je een track of een podcast op Spotify in een mp3'tje om kunt zetten? Bij voorbaat dank voor het advies!

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 677 weergaven
  7. Started by Bo Lus,

Sinds de update van vorige week kan ik met mijn Ipadje niet meer op de bijdragen van anderen reageren. Weet iemand misschien wat hiervan de oorzaak is en wat er aan te doen is? Gr.Bo

• Bedankt
    • 8 antwoorden
    • 983 weergaven
  8. Started by frfreak,

If I open a thread the first posting is seen now. Before the update it pointed to last seen posting. Where can I change it ?

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 534 weergaven
  9. Started by Jan van Heeren,

Beste forumleden, Sorry dat dit niet een radio gerelateerd onderwerp is, maar ik heb verder geen andere forums waar ik lid van ben. Ik wil voor een begrafenis enkele diapresentaties maken. Gezocht naar programma's op internet, maar kan niet iets vinden dat een effect oplevert als bijgevoegd filmpje (waarbij de foto's langzaam in- of uitzoomen). Heeft iemand misschien de naam van een programma waarmee dit mogelijk is? Hoeft geen gratis programma te zijn. Alvast dank! Jan

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 8 antwoorden
    • 702 weergaven
  10. Started by RobMesander,

Ik kon altijd downloaden van de nog steeds mooie en aangevulde site Pastdaily. Je moest op de naam rechtsklikken, zie de afbeelding. Maar hij downloadt niet meer als je op de naam klikt. Rob

• Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 500 weergaven
  11. Started by john hermans,

Hallo allemaal heb een klein probleem ik kan sinds kort niet meer uploaden is lastig als ik hier iets wil plaatsen heb verschillende geprobeerd maar ongeveer halverwege stopt deze en moet ik weer opnieuw beginnen maar stopt dan ook weer bovendien gaat het heel erg langzaam iemand misschien een idee? hoor het graag verder heb ik geen probleem met de computer M.v.g John

12. Started by Juul,

Weet iemand hoe ik deze jingles kan downloaden? http://www.jingles.com/jam/fans/wabchistory.html

13. Started by Martien Engel,

Misschien staat dit op het verkeerde forum, maar toch ff de vraag: wat gebruiken jullie om programma's van mixcloud binnen te halen ? Ik gebruikte voorheen: https://www.mixcloud-downloader.com/ maar deze geeft steeds een error. Ik lees het graag. Bvd.Mvg.Martien

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 574 weergaven
  14. Started by Victoria22,

Goedemorgen. Allereerst weet ik niet hoe ik een moderator zelf kan benaderen zodat de tekst niet door alle leden leesbaar is, Ik vindt de afmelding van de moderator die mijn item Norton sluit wel een beetje erg kort door de bocht, ik heb in een nieuw item (Norton) een vraag gesteld en die wordt met een nietszeggend antwoord afgesloten voor verdere reacties. Ik vindt dat nogal arrogant van een moderator. Als jullie iets tegen mij hebben kun je dat ook zeggen. V.G. Victoria22.

• 1 antwoord
    • 461 weergaven
  15. Started by Victoria22,

Goedemiddag. Ik heb een probleem met het downloaden op mijn Windows 10 laptop. Als ik via Pixeldrain een download wil maken krijg ik van Norton een virusmelding, als ik daarna naar site te volgen ga en download aanklik krijg ik de melding download gecancelled. Nu weet ik dat hierover al een item geweest is en door een moderator is afgesloten , maar dit is toch een inhoudelijke vraag . Misschien krijg ik hierdoor een ban , jammer dan. Er werd gesteld in de antwoorden dat ik naar : Doorgaan zonder isolatiemodes via de norton account kon selecteren en het dan wel zou lukken om downloads te doen. Ik kan echter de isolatiemodes en de norton acco…

• 1 antwoord
    • 590 weergaven
  16. Started by MusicRadioFan,

Amerikaanse stations, en programma's, zijn altijd welkom, Vincent. Bedankt hiervoor om te delen. Wat is de laatste tijd bij het downloaden via Pixeldrain echter ervaar, is dat Norton het als zeer gevaarlijk bestempelt. Downloaden is enkel nog mogelijk door ''Doorgaan naar de site te volgen'', en dan Doorgaan zonder Isolatiemodus. Zie ook op Google waar Pixeldrain als onveilig staat. Hierbij wat Norton doet. Graag je visie hierover. Pierre Addicted To Music GEBLOKKEERD DOOR Gevaarlijke webpagina geblokkeerd U probeert toegang te krijgen tot: https://pixeldrain.com/u/Sf6o2jum Dit is een bekende geva…

17. Started by RobMesander,

Kan iemand uitleggen hoe ik van de volgende site moet downloaden? http://www.rias1.de/ Doel opslaan met de rechter muisknop lukt ook niet, hij wil steeds htm files opslaan. Rob

• 4 antwoorden
    • 589 weergaven
  18. Started by Gerrit,

Mijn gezondheidsomstandigheden zijn er de oorzaak van dat ik niet altijd de energie heb om het Radiotrefpunt te lezen en nieuwe files te downloaden. Als deze aangeboden worden via bv. WeTransfer grijp ik daardoor nogal eens mis. Bij Pixeldrain blijft het meeste wat langer beschikbaar maar helaas komt het nogal vaak voor dat de server (?) het laat afweten. Bij mijn inhaalslag vandaag kon ik onderstaande programma's niet downloaden. Merkwaardig want ik zag nergens een opmerking over een weigerende Pixeldrain. Ik vraag me al langer af wat hier eventueel aan te doen is.... Caroline-19781204-StuartRussell-40min.mp3 ~ pixeldrain Caroline-19781201-2100-230…

• 0 antwoorden
    • 413 weergaven
  19. Started by Bo Lus,

Het lukt niet om de link te openen. Het groene ding boven blijft maar ronddraaien. Is overigens met alle links. Wat kan dat zijn?

• 5 antwoorden
    • 738 weergaven
  20. Started by Eergisteren,

Ik heb dit in meerdere browsers geprobeerd maar sinds enkele dagen werkt de condensed view niet meer. Is dit bij iedereen zo of ligt het aan mij en is er wellicht een verklaring voor bekend? Het forum is nu enorm onoverzichtelijk.

• 2 antwoorden
    • 523 weergaven
  21. Started by shooglynail72,

Hi all of a sudden I can’t download or open pixeldrain files, any idea what wrong, I can download and open other files like wetransfer and Mixcloud

22. Started by Drumbeat,

This has been happening for the past few days when I attempt to download a recording from Pixeldrain...

23. Started by Andree,

Hoe kan het als ik naar een buitenlandse radio zender luisterd, soms de muziek weg gedraaid wordt en nederlandsstalige reklame te horen krijg? En hoe kom je hier vanaf?

• 4 antwoorden
    • 643 weergaven
  24. Started by Victoria22,

Goedemorgen. Bij alle downloads die ik probeer te doen krijg ik een norton virusmelding en als ik die negeer wordt de download afgebroken. Ik gebruik firefox. Enig idee wat de oplossing is behalve een andere virusscanner? V.G. Victoria22 Almere.

25. Started by Quezwo64,

Kan iemand mij vertellen hoe ik het programma veronica inside radio kan downloaden? Heb al het 1 en ander georobeerd zonder succes.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.