Spring naar bijdragen

Help

Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.

Instructies voor het melden van problemen

Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:

1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.

2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.

3. Geef technische details:

• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.

• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.

4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.

Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.

1. Started by Omnivoor,

Niet zozeer een vraag, eerder een opmerking re Zippyshare Ik krijg sinds ongeveer een week de volgende melding als ik op een Zippyshare link klik: 403 Forbidden nginx Ik zou toch zweren dat ik dit al eens eerder aangekaart had hier op het RTP, maar goed: Als ik mijn VPN aan zet (Opera browser) verschijnen de links wel. Mogelijk is het een internationaal blok, omdat ik een paar Engels schrijvende leden hetzelfde heb zien melden, maar wellicht dat de experts weten wat hier gaande is. Zoals sommigen wellicht weten, ben ik ''gelegerd'' in de UK en krijg ik het idee dat mijn VPN vaak via een tunnel naar NL gaat. Werken bijvoo…

2. Started by Juul,

Weet iemand hoe ik deze jingles kan downloaden? http://www.jingles.com/jam/fans/wabchistory.html

3. Started by Albatrosstudio,

Domme vraag waarschijnlijk: hoe kan ik het downloaden?

• 5 antwoorden
    • 880 weergaven
  4. Started by Bo Lus,

Het lukt niet om de link te openen. Het groene ding boven blijft maar ronddraaien. Is overigens met alle links. Wat kan dat zijn?

• 5 antwoorden
    • 741 weergaven
  5. Started by PowerMusic,

Het valt mij op dat ik de laatste tijd geen emails meer ontvang als ik bv een persoonlijk bericht ontvang. Heb even gekeken in mijn account instellingen en daar staat het wel aan. Ben ik de enige die daar last van heeft? volgens mij is het sinds de overgang naar de nieuwe server.

6. Started by Omnivoor,

Een nieuw rangen-systeem ??

• Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 918 weergaven
  7. Hello, I have dozens material A4 pages A6 cards of pirate radio stations to be scanned. I am searching for a good scanner working with WIn10. Have searched on the net but there seems to be much rubbish technics nowadays. May be you can recommend some good A4 scanners. Any hints would be much appreciated. greetings achim

8. Started by Hotel Amigo,

Geachte lezer, Hoe kan het... Dat ik tekst niet vet én cursief kan plaatsen? Hierboven (Geachte lezers) lukte het me ook niet.... Trouwens tekst alleen vet zetten, lukt ook niet.... In afwachting, HA

9. Started by RobMesander,

Bij mij is Radotrefpunt nog steeds smal. Alleen een oude Internet Explorer doet het goed. Rob

• Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 696 weergaven
  10. Started by Danny G,

Hoi beste forumgenoten, Vandaag wou ik na ongeveer een goeie week weer eens wat gaan lezen en downloaden op het "zeezender" en "radio Veronica" forum. Nu blijkt echter dat mijn computer de betreffende links niet meer openen kan. Namelijk: - https://www.radiotrefpunt.nl/forums/forum/98-zeezenders/ - https://www.radiotrefpunt.nl/forums/forum/172-zeezender-1959-1974/ Nu moet ik wel voor alle duidelijkheid er onmiddellijk bij vermelden dat ik hiervoor nog een oude computer gebruik werkende met XP en een even nostalgische versie V30 van Firefox. Ik gebruik deze computer en oude windows versie echter doelbewust omdat ik hiermede heel vlo…

• 4 antwoorden
    • 596 weergaven
  11. Started by RobMesander,

Kan iemand uitleggen hoe ik van de volgende site moet downloaden? http://www.rias1.de/ Doel opslaan met de rechter muisknop lukt ook niet, hij wil steeds htm files opslaan. Rob

• 4 antwoorden
    • 591 weergaven
  12. Started by Andree,

Hoe kan het als ik naar een buitenlandse radio zender luisterd, soms de muziek weg gedraaid wordt en nederlandsstalige reklame te horen krijg? En hoe kom je hier vanaf?

• 4 antwoorden
    • 646 weergaven
  13. Started by Nachtdienst,

Tegenwoordig krijg ik bij iedere pixeldrain link, geen website. Dus ook een uur na deze post niet... Dit ervaar ik een week of 2 terwijl ik geen gebruik maak van vpn, proxy of wat dan ook. Zie ik iets over het hoofd. Zou de show van Tinus wel graag willen luisteren.

• Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 798 weergaven
  14. Started by cdb,

Al een tijdje kan ik hier geen afbeeldingen plaatsen. Ik wil een afbeelding van 27,6 kb plaatsen (is toch niet veel?) Ik krijg telkens dan deze mededeling: Error, je kunt in totaal 15 kb plaatsen. Voorheen nooit een probleem .... Zoals deze https://pixeldrain.com/u/1aQ5BWv1

• 3 antwoorden
    • 729 weergaven
  15. Started by radio tpot,

Hi, Als ik een bericht terug wil lezen, nadat ik een bijdrage heb geplaatst, kom ik steeds bij het 1e geplaatst bericht uit. Das niet erg, als het topic een paar berichten heeft. Maar bij meerdere bladzijden, moet je steeds bij het 1e bericht beginnen. Dat was nooit zo, en is ook erg lastig om je eigen bericht terug te lezen. Theo

16. Started by RobMesander,

Ik heb er al poos niet naar gekeken maar kan de hittips van DJ's niet meer vinden op Hitnoteringen. Zijn ze verwijderd of verplaatst? Rob

• Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 724 weergaven
  17. Started by ruudam,

Weet iemand hoe je van YouTube filmpjes een mp3 kan downloaden of omzetten?

• 3 antwoorden
    • 753 weergaven
  18. Started by shooglynail72,

Is anyone else experiencing problems when downloading ‘wetransfer files’ ? I have stopped trying to download anything to do with ‘wetransfer’ as it continually shuts down my PC causing a data dump blue screen, I then have to go through the windows repair process before I can use my OC again. This only happens with ‘wetransfer’ files, no problem with pixeldrain or mediafire files😡

19. Started by Omnivoor,

Vandaag van MJA deze https://wetransfer.com/downloads/d33e72599e294484add93f4758761ee220190331065952/3fa299 link proberen te downloaden. Na 4Mb stopt hij ermee. Zijn er medeforumleden die hetzelfde hebben??

• 3 antwoorden
    • 881 weergaven
  20. Als ik op de hoofdpagina klik op "Forums", staan alle berichten op gelezen. Ook die ik niet heb gelezen. Pagina: https://www.radiotrefpunt.nl/forums/ Plaatje:

21. Started by arno,

De home-pagina van deze site wordt bij mij ineens in een smalle kolom weergegeven. Is dit op een of andere manier aan te passen? Alvast dank voor een reactie.

22. Mijn schijven zitten vol, wil downloaden maar dat doet Chrome in de map Downloads. Kan ik dat ook veranderen zodat er op een externe schijf wordt gedownload. (Met explorerer kon je altijd kiezen, maar daar werkt WeTransfer niet op))

• 3 antwoorden
    • 899 weergaven
  23. Started by RobMesander,

Ik kon altijd downloaden van de nog steeds mooie en aangevulde site Pastdaily. Je moest op de naam rechtsklikken, zie de afbeelding. Maar hij downloadt niet meer als je op de naam klikt. Rob

• Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 501 weergaven
  24. Started by Vincent,

Ik gebruik al een tijdje tunein voor het luisteren naar radio via internet. Maar ik begin zo langzamerhand pukkels te krijgen van de dure upgrade voorstellen. Daarom zoek ik een vervanger. Wie heeft er een goed alternatief in gebruik?

25. Started by PowerMusic,

Ik weet niet of meerdere gebruikers dit ervaren maar het toevoegen van tags bij berichten lukt met heel veel moeite. Ik heb het in verschillende browsers (Firefox Safari mac os) geprobeerd maar het zoeken duurt erg lang en het tikken van een zoekterm lukt nauwelijks.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.