Spring naar bijdragen

Help

Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.

Instructies voor het melden van problemen

Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:

1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.

2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.

3. Geef technische details:

• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.

• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.

4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.

Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.

1. Het nieuwe forum ziet er mooi uit, proficiat! Ik ervaar een probleem met het veranderen van de tekst van een link. Ik kopieer de link van de stack naar het forumbericht en normaal wanneer ik dubbelklik kan ik de naam veranderen naar bijvoorbeeld '06.00-10.00 GIEL - Giel Beelen' en nu komt er niets. Ook even gekeken als ik met de rechtermuisknop klik voor andere opties maar ik zie geen mogelijkheid. Groet, David

2. Started by Marco Koops,

bestaat er ook zoiets als een audioripper waarmee je de audio van de site kunt halen, bijvoorbeeld van deze; https://www.radio10.nl/gemist

3. Started by frfreak,

If I open a thread the first posting is seen now. Before the update it pointed to last seen posting. Where can I change it ?

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 537 weergaven
  4. Started by Martien Engel,

Misschien staat dit op het verkeerde forum, maar toch ff de vraag: wat gebruiken jullie om programma's van mixcloud binnen te halen ? Ik gebruikte voorheen: https://www.mixcloud-downloader.com/ maar deze geeft steeds een error. Ik lees het graag. Bvd.Mvg.Martien

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 575 weergaven
  5. Started by Omnivoor,

Beste Vincent ea. Bedankt voor de nieuwe versie van het forum 🎅. Ik kan nu nieuwe (recente) topics makkelijk vinden. Als ik een onderdeel gelezen heb, valt me op dat de letters lichter van kleur worden. De laatste paar dagen echter verdwijnt de dikte van de letters niet altijd en dat terwijl ik toch alle nieuwe/beantwoorde topics heb gelezen. Alleen als ik ''markeer forum als gelezen'' aanklik verdwijnt dit. Wat kan hier de oorzaak van zijn AJB?? 🎶

• 2 antwoorden
    • 476 weergaven
  6. Started by thijs5326,

Als ik het Jingle-programma wil beluisteren krijg ik deze melding: Weet iemand een oplossing?

7. Started by Eergisteren,

Ik heb dit in meerdere browsers geprobeerd maar sinds enkele dagen werkt de condensed view niet meer. Is dit bij iedereen zo of ligt het aan mij en is er wellicht een verklaring voor bekend? Het forum is nu enorm onoverzichtelijk.

• 2 antwoorden
    • 524 weergaven
  8. Ik zag nergens een centraal topic om feedback te geven op de huidige omgeving van het forum, dus bij deze; zag wel een topic hier en daar (en een mededeling dat mensen die even klikken om te bedanken teveel moeite vinden simpelweg niet moeten zeuren... En terecht zeg, dan ben je écht een ondankbaar stuk vr~ eh, laat maar zitten), maar ik hoopte eigenlijk hier aan te halen of te polsen hoe men staat tegenover de verandering dat topiclijsten nu onnodig 'langer' zijn geworden. Elk topic toont nu namelijk in lichtgrijs onder de titel een soort preview van de post die erin staat (vaak met [inhoud verborgen] in die tekst, want dan betreft dat een link), en dat maakt het best we…

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 134 weergaven
  9. Ik geef een like om een opname te downloaden maar dan krijg ik bekijk wie er een like heeft gegeven en blijft de inhoud verborgen. Een storing of doe ik iets fout? Rob

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 102 weergaven
  10. Started by arno,

Weet iemand toevallig hoe (met welk porgramma / of via welke site) je een track of een podcast op Spotify in een mp3'tje om kunt zetten? Bij voorbaat dank voor het advies!

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 678 weergaven
  11. Gast
    Started by Gast,

Hoe doe je dat om een you tube video url code in een bericht te plakken ? Zodat je dan het zelfde venster krijgt te zien als bij you tube zelf. Ik kan het niet vinden hoe dit moet.

• 2 antwoorden
    • 347 weergaven
  12. Started by Omnivoor,

Hebben leden hier ook last van? Hier in de UK als ik naar beneden scroll loopt radiotrefpunt wel eens vast, mn bij de wat langere topics. Ik heb dit op twee verschillende computers. Ik moet bijv. naar Google of welk een andere website dan ook om daarna weer naar RTP terug te kunnen keren. Dit is iets van de laatste paar weken. Ik moet wel zeggen: hier in de UK is de hele site omsingeld door advertenties, maar dat is al een paar jaar zo. Is dit een UK probleem, zijn er mede-UK-ers die dit hebben of is dit een algemeen probleem (incl NL en andere landen)?? Omni

13. Started by Eelco,

Zal wel aan mij liggen, maar ik kan de clubs niet meer vinden.....de advertenties zijn wat agressiever geworden en alle pop ups and sliders en dergelijke maken het dat ik niet meer de clubs kan vinden, zoals Curry en van Inkel, Rob Stenders etc. Wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast en sorry voor het forum vervuilen.

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  14. Hallo .. Kan ik een bericht en alles wat daar op volgt verwijderen aub ? Mvg, Johan.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 197 weergaven
  15. Started by arno,

Hallo radiotrefpuntliefhebbers, Ik krijg sinds gisteren deze melding als ik op een Pixeldra-link klik. Heeft iemand een idee hoe ik e.e.a. kan omzeilen. Alvast dank voor de reactie. Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren pixeldra.in heeft een ongeldige reactie verzonden. Voer Windows Netwerkcontrole uit. ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

• 1 antwoord
    • 504 weergaven
  16. Started by surfer-knob,

Ik heb een aantal radioprogramma's gedigitaliseerd (van cassette) en zou deze graag willen plaatsen in een forum. Hoe pak ik dit aan? Eddy

17. Started by Hans M,

In het verleden had Radiotrefpunt een plaats waar je boeken e.d. over zeezender e.d. kon verkopen. Bestaat die nog? Zo nee: hoe kun je dan het beste zeezenderspullen verkopen? Groet, Hans

• 1 antwoord
    • 634 weergaven
  18. Started by ruudam,

Wat is er met de lijst ongelezen berichten? Na het bericht nu van 15 uur geleden springt de lijst naar 7 jaar geleden, en alleen blogs??

• 1 antwoord
    • 109 weergaven
  19. Started by Omnivoor,

Kleine typo in disclaimer: ✳️ ''..stel hem dan in een nieuwe threat'' moet zijn ''..stel hem dan in een nieuwe thread'' ✳️

• 1 antwoord
    • 470 weergaven
  20. Started by Victoria22,

Goedemiddag. Ik heb een probleem met het downloaden op mijn Windows 10 laptop. Als ik via Pixeldrain een download wil maken krijg ik van Norton een virusmelding, als ik daarna naar site te volgen ga en download aanklik krijg ik de melding download gecancelled. Nu weet ik dat hierover al een item geweest is en door een moderator is afgesloten , maar dit is toch een inhoudelijke vraag . Misschien krijg ik hierdoor een ban , jammer dan. Er werd gesteld in de antwoorden dat ik naar : Doorgaan zonder isolatiemodes via de norton account kon selecteren en het dan wel zou lukken om downloads te doen. Ik kan echter de isolatiemodes en de norton acco…

• 1 antwoord
    • 592 weergaven
  21. Started by Jaap De Vries,

Als ik een file wil uploaden om hier te plaatsen blijft sinds dit weekend Pixeldrain als maar dat file uploaden maar komt er geen eind aan en dus ook geen link om te Plakken zoals voorheen . Iemand ook dit probleem met Pixeldrain en wat is het alternatief hiervoor .. / groet Jaap

• 1 antwoord
    • 560 weergaven
  22. Started by Victoria22,

Goedemorgen. Allereerst weet ik niet hoe ik een moderator zelf kan benaderen zodat de tekst niet door alle leden leesbaar is, Ik vindt de afmelding van de moderator die mijn item Norton sluit wel een beetje erg kort door de bocht, ik heb in een nieuw item (Norton) een vraag gesteld en die wordt met een nietszeggend antwoord afgesloten voor verdere reacties. Ik vindt dat nogal arrogant van een moderator. Als jullie iets tegen mij hebben kun je dat ook zeggen. V.G. Victoria22.

• 1 antwoord
    • 462 weergaven
  23. Started by RobMesander,

Voor de zekerheid, is de 208 club opgeheven? Zo ja, worden Luxemburg 208 opnames aangeboden in overige landen? Rob

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 724 weergaven
  24. Soms is na langere tijd in een forumdiscussie de inhoud zo veranderd, dat het beter is de titel van de discussie te wijzigen. Uiteraard alleen door de starter van de discussie. Bij zelfgeplaatste berichten gaat dat eenvoudig. De drie puntjes rechtsboven in het bericht en dan bewerken aanklikken. Maar hoe gaat dat bij een titel (en dan ook na langere tijd)? Grts Eric Zo heb ik dit bericht net even aangepast om de tikfouten aan te passen.

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 467 weergaven
  25. Gast
    Started by Gast,

Mijn vraag is bestaat er een technische hoek waar je ook over nieuwe toestellen berichten kunt posten , en niet alleen over technische zaken uit het verleden ? en raad vragen aan andere gebruiken en bv hun mening daar over vragen wat zij er van denken. Omdat ik bv een vraag heb over Harddisk Recorder

• 0 antwoorden
    • 549 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.