Help
Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.
Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:
1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.
2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.
3. Geef technische details:
• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.
• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.
4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.
Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.
78 discussies in dit forum
-
Goedemorgen. Bij alle downloads die ik probeer te doen krijg ik een norton virusmelding en als ik die negeer wordt de download afgebroken. Ik gebruik firefox. Enig idee wat de oplossing is behalve een andere virusscanner? V.G. Victoria22 Almere.
-
- 30 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Sinds de update van vorige week kan ik met mijn Ipadje niet meer op de bijdragen van anderen reageren. Weet iemand misschien wat hiervan de oorzaak is en wat er aan te doen is? Gr.Bo
-
-
- 8 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Wat is er met de layout van deze website aan de hand? Ineens heel smal.
-
-
- 11 antwoorden
- 954 weergaven
- 1 follower
-
-
Tegenwoordig krijg ik bij iedere pixeldrain link, geen website. Dus ook een uur na deze post niet... Dit ervaar ik een week of 2 terwijl ik geen gebruik maak van vpn, proxy of wat dan ook. Zie ik iets over het hoofd. Zou de show van Tinus wel graag willen luisteren.
-
-
- 4 antwoorden
- 798 weergaven
-
-
Even een vraag, ik zie vaak hier dat er bestanden worden gedeeld via we transfer . Nu heb ik hier een macbook air uit 2020 en die geeft nog al problemen met we transfer. Als ik op een download link klik, start hij met downloaden maar na 10/20 mb blijft hij maar "pendelen" of wel probeert hij te downloaden maar er gebeurt niets, de download slaat dood. Dit probleem heb ik echter niet met pixeldain. Hoe kan dit Zit zelf bij kpn internet only basic en heb een Fritzox 6890. Waar kan het aan liggen?
-
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste forumleden, Sorry dat dit niet een radio gerelateerd onderwerp is, maar ik heb verder geen andere forums waar ik lid van ben. Ik wil voor een begrafenis enkele diapresentaties maken. Gezocht naar programma's op internet, maar kan niet iets vinden dat een effect oplevert als bijgevoegd filmpje (waarbij de foto's langzaam in- of uitzoomen). Heeft iemand misschien de naam van een programma waarmee dit mogelijk is? Hoeft geen gratis programma te zijn. Alvast dank! Jan
-
-
- 8 antwoorden
- 703 weergaven
-
-
Ik gebruik al een tijdje tunein voor het luisteren naar radio via internet. Maar ik begin zo langzamerhand pukkels te krijgen van de dure upgrade voorstellen. Daarom zoek ik een vervanger. Wie heeft er een goed alternatief in gebruik?
-
- 2 antwoorden
- 619 weergaven
- 1 follower
-
-
Kan iemand mij vertellen hoe ik het programma veronica inside radio kan downloaden? Heb al het 1 en ander georobeerd zonder succes.
-
- 8 antwoorden
- 600 weergaven
- 1 follower
-
-
Als ik het Jingle-programma wil beluisteren krijg ik deze melding: Weet iemand een oplossing?
-
- 2 antwoorden
- 757 weergaven
- 1 follower
-
-
Hi all of a sudden I can’t download or open pixeldrain files, any idea what wrong, I can download and open other files like wetransfer and Mixcloud
-
- 7 antwoorden
- 559 weergaven
- 1 follower
-
-
If I open a thread the first posting is seen now. Before the update it pointed to last seen posting. Where can I change it ?
-
-
- 2 antwoorden
- 537 weergaven
-
-
Zeer geachte Fornax, De laatste paar weken stagneren de downloads van Pixeldrain hier bij mij in de UK. Uploads lukken helemaal niet meer. Ik ben niet de enige in de UK met dit probleem. Zie plaatje. Soms gaat het goed, mn met de wat kleinere bestanden. Op een computer met Superfast Fibre Broadband (bij mij snelheden tot 500 Megabits per seconde) gaat het nog wel, maar ook daar loopt het vaak vast. De computer waarmee ik met name het probleem heb loopt op iets van 33 Megabits per seconde, dit ter informatie. Tot een paar weken terug liep alles op rolletjes. Dit is trouwens niet de eerste keer dat dit is voorgekomen. Vorig jaar had …
-
-
- 28 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo als ik bij de post van CableOne de tweede pagina wil openen is en blijft deze leeg en laden maar komt er geen inhoud van wat Vincent gepost heeft te zien . Heb Google als schoon gemaakt en ook via Edge dit geprobeerd te openen maar dan lukt het ook niet . Iemand ook dit probleem ? Groet Jaap
-
- 15 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik weet niet of meerdere gebruikers dit ervaren maar het toevoegen van tags bij berichten lukt met heel veel moeite. Ik heb het in verschillende browsers (Firefox Safari mac os) geprobeerd maar het zoeken duurt erg lang en het tikken van een zoekterm lukt nauwelijks.
-
- 2 antwoorden
- 54 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb een aantal radioprogramma's gedigitaliseerd (van cassette) en zou deze graag willen plaatsen in een forum. Hoe pak ik dit aan? Eddy
-
- 1 antwoord
- 859 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo allemaal heb een klein probleem ik kan sinds kort niet meer uploaden is lastig als ik hier iets wil plaatsen heb verschillende geprobeerd maar ongeveer halverwege stopt deze en moet ik weer opnieuw beginnen maar stopt dan ook weer bovendien gaat het heel erg langzaam iemand misschien een idee? hoor het graag verder heb ik geen probleem met de computer M.v.g John
-
- 7 antwoorden
- 666 weergaven
- 1 follower
-
-
Weet iemand toevallig hoe (met welk porgramma / of via welke site) je een track of een podcast op Spotify in een mp3'tje om kunt zetten? Bij voorbaat dank voor het advies!
-
-
- 2 antwoorden
- 678 weergaven
-
-
In het verleden had Radiotrefpunt een plaats waar je boeken e.d. over zeezender e.d. kon verkopen. Bestaat die nog? Zo nee: hoe kun je dan het beste zeezenderspullen verkopen? Groet, Hans
-
- 1 antwoord
- 634 weergaven
-
-
Hallo .. Kan ik een bericht en alles wat daar op volgt verwijderen aub ? Mvg, Johan.
-
-
- 1 antwoord
- 196 weergaven
-
-
Geachte lezer, Hoe kan het... Dat ik tekst niet vet én cursief kan plaatsen? Hierboven (Geachte lezers) lukte het me ook niet.... Trouwens tekst alleen vet zetten, lukt ook niet.... In afwachting, HA
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Het valt mij op dat ik de laatste tijd geen emails meer ontvang als ik bv een persoonlijk bericht ontvang. Heb even gekeken in mijn account instellingen en daar staat het wel aan. Ben ik de enige die daar last van heeft? volgens mij is het sinds de overgang naar de nieuwe server.
-
-
- 5 antwoorden
- 910 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste Vincent ea. Bedankt voor de nieuwe versie van het forum 🎅. Ik kan nu nieuwe (recente) topics makkelijk vinden. Als ik een onderdeel gelezen heb, valt me op dat de letters lichter van kleur worden. De laatste paar dagen echter verdwijnt de dikte van de letters niet altijd en dat terwijl ik toch alle nieuwe/beantwoorde topics heb gelezen. Alleen als ik ''markeer forum als gelezen'' aanklik verdwijnt dit. Wat kan hier de oorzaak van zijn AJB?? 🎶
-
- 2 antwoorden
- 475 weergaven
-
-
De laatste 1-2 weken krijg ik dit bericht als ik op een Pixeldrain link klik: This site can’t provide a secure connection pixeldrain.com uses an unsupported protocol. ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH Unsupported protocol The client and server don't support a common SSL protocol version or cipher suite. Mijn browser is Opera. Opera heeft gratis VPN mogelijkheid. Zodra ik op VPN overschakel en ''refresh'' werkt de link wel. Heeft iemand van dit forum (met een IT achtergrond?) enig idee hoe bovenstaand op te lossen anders dan op VPN over te schakelen AUB? Zou het de virusscanner kunnen zijn (gratis McAfee via British Te…
-
-
- 6 antwoorden
- 818 weergaven
- 1 follower
-
-
De home-pagina van deze site wordt bij mij ineens in een smalle kolom weergegeven. Is dit op een of andere manier aan te passen? Alvast dank voor een reactie.
-
-
- 3 antwoorden
- 535 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag van MJA deze https://wetransfer.com/downloads/d33e72599e294484add93f4758761ee220190331065952/3fa299 link proberen te downloaden. Na 4Mb stopt hij ermee. Zijn er medeforumleden die hetzelfde hebben??
-
- 3 antwoorden
- 881 weergaven
-