Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
13.539 discussies in dit forum
-
Vier uurtjes Jan Veldkamp uit 1986: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Live vanaf de Noordzee bij windkracht 9: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
In 1982 was ik in Israel en kon zo veel naar The Voice of Peace luisteren. Op het strand van Tel Aviv kon je de boot heel in de verte waarnemen. Ik nam op Israelisch Nieuwjaar ( Shana tova ) het volgende op in FM stereo Ik hoop dat de opname geen kleine doublure bevat mediafire vertoont kuren vandaar nu maar zo Hans Marijs http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WNEYVCJOVEQ3.mp3
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Vrienden! Bij het proberen enige orde te stellen in de vele CD's tapes etc etc vond ik een CD rom "Top 40 dossier 2000" Gemaakt door o.a Ad Bouwman en M.H.Bakker van Gooiland produkties. Ik denk dat het ongeveer 1998 geweest moet zijn dat de eerste CD rom en dit is de tweede. Inhoud is een ongeveer 18 minuten film over......natuurlijk VERONICA met als achter grond jingles mixed met Ad's zeemeeuwen. Dan nog 26 Jingles Verder de Top 40 database(dossier) updated tot 2000. Je kan je eigen verzameling toevoegen. Je vindt o.a Hitparades, hit singles, albums, artiesten en meer. Er is een "Lees mij " file op de CD. Je kan hem hier onder bekijken. Ik heb geen doosje, covers…
-
- 0 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Hallo, Is er iemand die mij blij kan maken met programma's van Rob Ronder op Radio Atlantis. Grt Rieni.
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Enige tijd geleden vroeg Marnik een opname van Fred van den Bosch. Hier zijn enkele opnames uit zijn Atlantis tijd. Deze programma’s werden beschikbaar gesteld door de Downloadclub, waarvoor dank. Atlantis 1974-01-08 17:25-17.55 Fred van den Bosch http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LOJ4EQHTST34.mp3 Atlantis 1974-03-03 11:00-11:40 Vlaamse 15 – Fred van den Bosch http://www.mijnbestand.nl/Bestand-3XJSBIFDK4VC.mp3 Heb er veel plezier mee. Bart
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Het ANP (tegenwoordig eigendom van de vereniging Veronica) ziet Jan Morriën aan voor Bart van Leeuwen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Uurtje met Jay Jackson uit 1985. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Uurtje met Kevin Turner uit 1987. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Uurtje met Chris Kennedy uit 1988. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Twee Midnight Surf Party uit 1966 met Tony Prince. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Drie uur de Grant Benson. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik ben momenteel bezig met de voorbereiding van een lang artikel in de serie muziek, media en andere herinneringen en dit keer het jaar 1965. Ondermeer komt het volgende erin voor. Wie heeft dit programma ooit gezien en zo ja vertel er eens iets meer over Zo kwam ik ook nog een knipsel tegen waarin de opnamen werden aangekondigd van een nieuw televisieprogramma, dat op 31 maart 1965 gemaakt zou worden in het tot NTS-studio herbouwde Bellevue in Amsterdam en die verzorgd zal worden door medewerkers van de KRO: ‘De KRO begint dan namelijk met de opnamen van een reeks vakantieprogramma's die gepresenteerd zullen worden door Stan Haag. De serie krijgt de naam ‘Vakant…
-
Alle beschikbare opnamen van de zeilrace uit 1971: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
En alle uurtjes van 1972: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
En de laatste uit de serie daguitzendingen uit 1977. [verborgen inhoud]
-
Achtereenvolgens Chiel Montagne, Hans Mondt, Chiel Montagne en Hans Mondt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
op veronica 192 zouden de uren van zaterdag 01.00 tot zondag 18.00 u worden uitgezonden,helaas niet alles zijn deze uren niet bewaard? als deze uren er wel zijn en iemand heefd alle uren die bewaard zijn gebleven in zijn bezit , zou je deze dan hier willen plaatsen.ik en en vele anderen gezien de vorige uren die hier door paul geplaatst zijn zou je er een groot plezier mee doen.groetjes en alvast bedankt.
-
Zeven uur met Mark Lawrence, Stuart Russel en Mike Stevens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ruim 3 uur radio met Stuart Russel, Mike Stevens en Roger Matthews. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ruim twee uur met Roger Matthews en Stuart Russel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Heren (en dames?) collega liefhebbers, Ik ben op zoek naar de codeberichten van Mi Amigo die (meestal) om 11.00 uur na de nieuwsuitzending werden vermeld. In 1977 zijn ze ook enige tijd om 12.30 uur in Baken 16 omgeroepen. Mogelijk werden de codelijsten (bijvoorbeeld bij tussentijds vertrek van medewerkers) tussentijds gewijzigd, maar wellicht heeft iemand nog de geldigheid vermeld. Ben benieuwd en alvast bedankt! Groet, Robert
-
Ochtend uitzending met David Brown en Mark Lawrence. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Een half uurtje Mike Stevens en twee uur Tony Allan . [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Nachtelijk uurtje uit mei 1977. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-