Spring naar bijdragen

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

In maart 1989 bestond Radio Caroline 25 jaar. Ter gelegenheid hiervan werd er een Top 1000 uitgezonden vanaf de Ross Revenge. Is er iemand die deze lijst voor mij heeft?

2. Started by Vincent,

Gevonden op een band van Cas, de Caroline Story. Ik heb niet gekeken welke het is. http://www.mediafire.com/?l3alyhzy3v433p9

3. Started by Juul,

Ik ben op zoek naar de programmering van dec 1967. Heeft iemand die misschien? dank maar weer, Juul

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Started by Vincent,

Ruim 4 uur Radio Caroline uit het archief van Cas. Ik heb geen verdere gegevens over datum en tijd. Ik plaats het hier in twee delen in de hoop dat iemand het wil dateren. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  5. Gast ed norman
    Started by Gast ed norman,

kan er mij iemand helpen met oude programma's van norbert op mi amigo on line te zetten

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  6. Started by h.roos,

tineke had ook in de avond ook een programma.zijn er ook opnames van dit programma bewaard gebleven,za ja mischien wil iemand deze hier dan plaatsen.ik ben vooral op zoek naar de uitzending van ma-17-sept-1973 van 2300-tot 2400 uur.alvast bedankt.h.roos.

• 3 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  7. De Mi Amigo knipsels in mijn archief zijn aangevuld. Met art. zoals: Mi Amigo overval en Belgie pakt Mi Amigo aan, http://alexcity.xs4all.nl/zeezender_clippings.htm Alle knipsels in het originele formaat op de knipselpagina.

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  8. En ook de Caroline / Mi Amigo clippings zijn aangevuld. Materiaal over de muiterij, de Spanje connectie van Mi Amigo, Caroline statenloos, het zinken van Caroline, het proces tegen Mi Amigo proces en de Mi Amigo studio opgerold. [verborgen inhoud] Natuurlijk zijn deze knipsels op volle en originele grote te lezen op de site.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  9. Started by Alex,

Eindelijk weer wat tijd voor het werk Nieuwe oude knipsels over RNI ditmaal. In het geel de nieuwe toevoegingen. [verborgen inhoud] Onderwerpen zoals het spionage verhaal, Miss Noordzee, het afscheid van Noordzee en de lidmaatschapskaarten Natuurlijk zijn onderstaande knipsels goed te lezen op de site.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  10. Started by Ronny,

De volledige lijst van de UK Top 40 die op zaterdagavond van 20 tot 22u uitgezonden wordt op Veronica 192 vind je voortaan op de site op de Top 40/Tipparadepagina: http://norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_top40_en_tipparade/ Veel luisterplezier zaterdag met de Engelse hitparade van 17/2/1973. Groetjes Ronny

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  11. Started by Vincent,

Klaas Vaak presenteert live de Lex Hardingshow. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 2,7k weergaven
  12. Op 7 augustus zond Radio Mi Amigo de persoonlijke top 10 uit van Douwe Dijkstra. [verborgen inhoud] En wat is jou persoonlijke top? Laat het hier weten.

• 5 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  13. Started by Alex,

Misschien al een hele bekende foto, maar deze had ik nog niet gezien. Stond/staat op de Roger Day Facebook pagina. Cor Vink, meen ik, als poster. en een van Ian Sparshott

• 1 antwoord
    • 2k weergaven
  14. Started by hans knot,

In de volgende opname een langer fragment waarin Tony Allen aandacht besteed aan de activiteiten van Green Peace Caroline 1979 06 24 2000-2130-unknown-AboutGreenpeace.mp3, (83.4 MB) http://www.sendspace.com/file/hksae7

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  15. The last International Prediction Top 40 on RNI with Dave Rodgers [verborgen inhoud] The chart of 21-10-1972: 01 Alex Harvey - To Make My Life Beautiful [Capitol] 02 Chairman Of The Board - Elmo James [invictus] 03 David Bowie - Starman [RCA] 04 Junior Campbell - Hallelujah Freedom [Philips] 05 John Lennon & Plastic Ono Band - Woman Is The Nigger Of The World [Apple] 06 Python Lee Jackson - In A Broken Dream [Young Blood] 07 Family - Burlesque [Reprise] 08 Elvis Presley - Burning Love [RCA] 09 Bay City Rollers - Manana [bell] 10 Johnny Nash - There Are More Questions Than Answers [CBS] 11 Gary Glitter - I Didn't Know I Loved …

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  16. Started by Vincent,

Het is geen complete dag, maar het komt aardig in buurt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  17. Started by Vincent,

Een dag uit de begintijd van RNI met Horst Reiner, Hannibal, Andy Archer, Roger Day en Carl Mirchel in fm-kwaliteit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 8 antwoorden
    • 2,7k weergaven
  18. Vandaag is het 34 jaar geleden dat Dick Verheul voor de eerste keer de Top 40 presenteerde bij Radio Mi Amigo. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  19. Started by Martin1968,

PZC, 16 november 1962 Bron: http://zoeken.krantenbankzeeland.nl/

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  20. Vier programma fragmenten van de reis naar Isle Of Man. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  21. Started by Walvlis,

PZC 3 januari 1975 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2k weergaven
  22. Started by Vincent,

Nachtprogramma van Graham Gill op Radio England. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  23. Started by Vincent,

Vandaag met het scannen van negatieven kwam ik deze foto tegen. De Norderney. Ik vermoed Maastricht in 1986/1987. Kan iemand dit bevestigen/

24. 30 augustus 1967, PZC 2 zendschepen midden in stad (het dokje van Perry) op de werf van KSM (De Schelde) in Vlissingen Het gaat om de Laissez Faire en de Cheetah II [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 2,8k weergaven
  25. Started by Walvlis,

De PZC van 20 december 1975 brengt een verhaal over een nieuwe zeezender, Black Rose. Ik ken het verhaal niet maar misschien zegt het iemand op dit forum iets. Uitvalsbasis is Cadzand-Bad. [verborgen inhoud] En het volgende bericht is te vinden in de PZC van 23 december 1975 [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.