Geplaatst 8 januari 201213 jr. Datum onbekend, uurtje Baken 16 met Herman de Graaf, Wie weet wat de uitzenddatum is mag het zeggen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 januari 201213 jr. Auteur Dit was er nog eentje uit de test. Ik heb de link alsnog werkend gemaakt.
Geplaatst 14 januari 201213 jr. Citaat Datum onbekend, uurtje Baken 16 met Herman de Graaf, Wie weet wat de uitzenddatum is mag het zeggen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10 maart 1978. Via ANP-nieuwsbericht over overval op Van Gend en Loos op de Parnassusweg in Amsterdam. Martin
Geplaatst 28 januari 201213 jr. Collega's, rond deze datum was er ook een baken 16 van Herman die volledig volgedrukt was met punk, omdat Herman naar de wal wilde. Iemand daar een opname van? Groet, Robert
Geplaatst 28 januari 201213 jr. Auteur Citaat Collega's, rond deze datum was er ook een baken 16 van Herman die volledig volgedrukt was met punk, omdat Herman naar de wal wilde. Iemand daar een opname van? Groet, Robert Daar wil ik ook wel eens naar luisteren. Ik kan je in ieder geval niet helpen.
Geplaatst 28 januari 201213 jr. Citaat Collega's, rond deze datum was er ook een baken 16 van Herman die volledig volgedrukt was met punk, omdat Herman naar de wal wilde. Iemand daar een opname van? Groet, Robert Da's een bekend verhaal, maar een opname heb (ook) ik nooit gehoord. Misschien kan iemand het bewijs leveren? Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.