Geplaatst 9 januari 201213 jr. Een lijst van programma's voor het opzetten van je eigen (internet) radiostation. Aanvullingen zijn welkom. A list of programs for setting up your own (internet) radio station. Additions are welcome. Automatisering / Automation Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [open-source] [apple] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] and [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] [apple] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [open-source] [linux] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Soundprocessing Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Streamsoftware Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Now Playing software / RDS Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Overig / Other Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] last update: 18-03-2012
Geplaatst 9 januari 201213 jr. Citaat Een lijst van programma's voor het opzetten van je eigen internet radiostation. Aanvullingen zijn welkom. A list of programs for setting up your own Internet radio station. Additions are welcome. Automatisering / Automation Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [free] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren [commercial] last update: 09-01-2012 Hierbij wil ik nog wel Sambroadcaster vermeld hebben. Peter Citaat ADMIN: opgenomen in lijst
Geplaatst 16 januari 201213 jr. Voor de Apple liefhebbers kan ik er RadioLogik DJ nog bij vermelden. Cas. Citaat ADMIN: Bedankt. Ik heb 'm toegevoegd aan de lijst
Geplaatst 16 januari 201213 jr. Citaat Voor de Apple liefhebbers kan ik er RadioLogik DJ nog bij vermelden. Cas. Heb je een url?
Geplaatst 16 januari 201213 jr. Citaat Heb je een url? Heb ik al even opgezocht. Het pakket + link heb ik al toegevoegd aan de lijst
Geplaatst 17 januari 201213 jr. Ikzelf gebruik Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Citaat admin: bedankt, Ik heb het pakket toegevoegd aan de lijst
Geplaatst 18 maart 201213 jr. Vervolgens nog op het gebied van processing, Breakaway, commercieel pakket: http://www.claessonedwards.com/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=55 Rob Veld admin: pakket toegevoegd aan de lijst
Geplaatst 25 september 201212 jr. Hi there For mac OS Radio LogikDj ( Comercial) Radio Logik Scheduler( comercial) Audiorack suit (free)
Geplaatst 26 september 201212 jr. Citaat Hi there For mac OS Radio LogikDj ( Comercial) Radio Logik Scheduler( comercial) Audiorack suit (free) Thank you. I made a update.
Geplaatst 23 maart 201312 jr. Een van de goedkoopste en ook beste pakketten (uit Nieuw Zeeland): http://www.stationplaylist.com/
Geplaatst 23 maart 201312 jr. Citaat Een van de goedkoopste en ook beste pakketten (uit Nieuw Zeeland): http://www.stationplaylist.com/ Dank! Ik heb het programma toegevoegd aan de lijst.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.