Geplaatst 15 januari 201213 jr. Een dubbelelpee uit 1979, The Radio Forts. De hoes volgt nog. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 januari 201213 jr. Auteur Zoals beloofd de hoes. Met dank aan Alex voor het plakwerk. http://www.mediafire.com/?q9locj7p2s6p4hl
Geplaatst 29 februari 201213 jr. Hallo Vincent, Waarschijlijk te laat maar kan je de links nog een keer plaatsen? Als het te veel werk is laat dan maar je zal het druk genoeg hebben. Vriendelijke groet Dyo Australia
Geplaatst 1 maart 201213 jr. Vreemd dat de links nu al niet meer werken. De laatste tijd komt dit steeds vaker voor bij Mediafire.
Geplaatst 1 maart 201213 jr. Dat is inderdaad opmerkelijk. Mijn eigen bestanden van twee jaar geleden staan er nog wel. Zou het beleid veranderd zijn, i.v.m. het opdoeken van megaupload?
Geplaatst 1 maart 201213 jr. Auteur Nee, beleid is niet veranderd. Dit komt door mij, iets te veel 'opgeruimd'. Ik heb nog geen tijd gehad om deze te herstellen, zal proberen vanavond in orde te maken.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.