Geplaatst 15 januari 201213 jr. Het internaal ontbijt van 17-05-1987 met Dick Verheul. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 maart 201213 jr. Citaat Het internaal ontbijt van 17-05-1987 met Dick Verheul. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Best Vincent Ja daar zijn we weer. Zo je deze file van Dick Verheul nog eens wakker willen schudden! Vriendelijke Groeten Peter Darch Australia Die zeer blij is met dit Forum!!!!!
Geplaatst 1 april 201213 jr. Hoi Peter, Hier is 'ie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 april 201213 jr. Citaat Hoi Peter, Hier is 'ie: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ha die Gerrit Man wat maak je me gelukkig. Ik zat vroeger altijd naar de zeezenders teluisteren en Dick Verheul was een beetje mijn de Dj waar ik graag naar luistert. Ik had vroeger zoveel opgenomen maar door mijn eerste vrouw als fraak in de vuilnisbak gegooid tijdens mijn schieding. Ik heb nog wel dat opnamens van Mi Amigo en Caroline maar ik zal niet hoe weten hoe ik het online kan gooien. Vriendelijke Groeten Peter Darch Australia
Geplaatst 1 april 201213 jr. Hi Peter, er is vast wel iemand die je wil helpen om opnames online te plaatsen. Desnoods doe ik het. Moet je ze wel naar Nederland sturen ! Of ik kom 'ns langs Down Under, als je een kamertje vrij hebt .....
Geplaatst 2 april 201213 jr. Hoi Peter, Als je zelf niet over de nodige audio-apparatuur (cassettedeck/taperecorder) en/of pc met audio-aansluiting beschikt, wil ik het voor je doen. Zeg het maar!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.