Geplaatst 17 januari 201213 jr. drs Paul Harald van Gelder, die de intense radiovolger allereerst kent als burgemeester Harky op de zeezender Radio 227 uit 1967, is na al die decennia nog steeds actief in radio. Als een volwassen superhippie is hij lekker gezond dwars van de doorsnee deejay en presentatoren. Hij is bij tal van radiostations actief, waaronder Big L maar ook de VARA legt met regelmaat geld achteruit om hem weer te kunnen betrekken in de nachtprogrammering op Radio 1. In de nacht van komende woensdag op donderdag is hij te beluisteren met twee specials. Allereerst die over Snuff Garret (denk daarbij aan Cher en Buddy Holly) en tussen 2 en 4 uur een special over Kenny Everrett. Ik weet een laat uur of een heel vroeg uur maar voor de ware liefhebber de moeite waard om the Nightjock van de VARA op Radio 1 te beluisteren. Hans Knot
Geplaatst 17 januari 201213 jr. Citaat drs Paul Harald van Gelder, die de intense radiovolger allereerst kent als burgemeester Harky op de zeezender Radio 227 uit 1967, is na al die decennia nog steeds actief in radio. Als een volwassen superhippie is hij lekker gezond dwars van de doorsnee deejay en presentatoren. Hij is bij tal van radiostations actief, waaronder Big L maar ook de VARA legt met regelmaat geld achteruit om hem weer te kunnen betrekken in de nachtprogrammering op Radio 1. In de nacht van komende woensdag op donderdag is hij te beluisteren met twee specials. Allereerst die over Snuff Garret (denk daarbij aan Cher en Buddy Holly) en tussen 2 en 4 uur een special over Kenny Everrett. Ik weet een laat uur of een heel vroeg uur maar voor de ware liefhebber de moeite waard om the Nightjock van de VARA op Radio 1 te beluisteren. Hans Knot Ongetwijfeld in samenwerking met Rolf Kroes, ook Everett-adept, en ook al sinds 1970 bij de VARA. Hans H.
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Citaat Ongetwijfeld in samenwerking met Rolf Kroes, ook Everett-adept, en ook al sinds 1970 bij de VARA. Hans H. Werkt Rolf daar nog? Dat verklaart wel dat Van Gelder nog steeds 'mag' zo nu en dan. Best kans dat Rolf, als hij daar nog werkt inderdaad heeft meegewerkt. Maar is er iemand die het programma opneemt? Edwin
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Ik heb de DAB radio aangeslingert en op Radio1 gezet. Morgenavond zal ik het online zetten.
Geplaatst 19 januari 201213 jr. De upload loopt inmiddels. Ik heb opgenomen 0000-0600 in losse uren, deze staan na 0900 hier: http://www.mediafire.com/?4lzqf697wn6sq
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.