Geplaatst 18 januari 201213 jr. Leuk om de eerste te zijn met een bijdrage in de rubriek Radio Veronica! Hier een opname uit de nadagen van zeezender Veronica die naar mijn weten nog nooit eerder is aangeboden. Ik heb hem gekregen van een bekende, die de opname maakte omdat zijn klas er in aan bod kwam. De Lex Harding Show van 14 maart 1974 met de Scholieren Top 10, tussen 17 en 18 uur. www.mediafire.com/?793yeyzzl1qd5e4 Veel plezier ermee Edwin
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Citaat Leuk om de eerste te zijn met een bijdrage in de rubriek Radio Veronica! Hier een opname uit de nadagen van zeezender Veronica die naar mijn weten nog nooit eerder is aangeboden. Ik heb hem gekregen van een bekende, die de opname maakte omdat zijn klas er in aan bod kwam. De Lex Harding Show van 14 maart 1974 met de Scholieren Top 10, tussen 17 en 18 uur. www.mediafire.com/?793yeyzzl1qd5e4 Veel plezier ermee Edwin Leuk Edwin, Ik ga eens uitgebreid luisteren wat die Harding er van maakt. Juul
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Citaat Leuk om de eerste te zijn met een bijdrage in de rubriek Radio Veronica! Dit is de zeezender Veronica en niet de huidige commerciele. Ik heb hem daarom naar de zeezendergroep verhuisd.
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Oei, bij mij kwam Avast antivirus naar boven met een waarschuwing van een kwaadwillende site ! Gelukkig kon ik het bestand wel downloaden. Rien
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Rien, Komt mogelijk door de popups, mag geen probleem zijn. Ik gebruik mediafire al 5 jaar zonder problemen.
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Citaat Rien, Komt mogelijk door de popups, mag geen probleem zijn. Ik gebruik mediafire al 5 jaar zonder problemen. Vincent, ik heb zelf ook nooit problemen gehad met Mediafire, maar dit was niet zomaar een popup maar een malware "aanval". Nou ja, even in de gaten houden. Mijn systeem is brandschoon en dat wil ik zo houden. Rien
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Auteur Citaat Dit is de zeezender Veronica en niet de huidige commerciele. Ik heb hem daarom naar de zeezendergroep verhuisd. Dank je Vincent, moet nog even m'n weg vinden hier.
Geplaatst 18 januari 201213 jr. Leuk! Maar wat gebeurt er met het geluid? Rechts valt na ca 35 seconden een heel eind terug..
Geplaatst 19 januari 201213 jr. Auteur Citaat Leuk! Maar wat gebeurt er met het geluid? Rechts valt na ca 35 seconden een heel eind terug.. Dat zal een 'kwaal' bij de opnemer zijn geweest. Wie dat kan verbeteren, is wat mij betreft zeer welkom. Edwin
Geplaatst 19 januari 201213 jr. Citaat Dat zal een 'kwaal' bij de opnemer zijn geweest. Wie dat kan verbeteren, is wat mij betreft zeer welkom. Edwin Komt ie Edwin: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZDC6YRJIJYV6.mp3 (Kwestie van rechts weghalen, links kopiëren en dan weer 'stereo' maken. Het is immers toch mono. Je kunt ook volstaan met een mono-opname, maar voor mp3 maakt dat niks uit wat bestandsgrootte betreft.) Groet, Martin
Geplaatst 20 januari 201213 jr. Of je maakt hem gelijk mono met behulp van het goede kanaal: http://www.mediafire.com/?gto0ujoeog6uzwz
Geplaatst 20 januari 201213 jr. Weet iemand hoe het komt (de techniek), dat als mp3 een stereobestand even groot is als een mono? In al mijn naïviteit dacht ik aanvankelijk dat het de helft zou moeten schelen. Maar de monoversie van Vincent telt evenveel mb's als mijn 'stereo'. Martin
Geplaatst 21 januari 201213 jr. Martin, misschien zit het verschil in het wegschrijven als 1 spoor in plaats van links en rechts in mono ? Maar aan de andere kant, we beschikken tegenwoordig over zoveel opslag dat ik me niet meer druk maak zulke kleine bestanden. Rien
Geplaatst 21 januari 201213 jr. Martin, Dat heeft puur met de instelling hier te maken. 128 stereo is 2x 64 mono, dus je redenatie klopt. Dus had het logische geweest om het als 64 weg te schrijven. Maar zoals ik al zei, standaard doe ik stereo in 320 en mono in 128. Daar komt het door.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.