Geplaatst 18 januari 201213 jr. Hierbij een uurtje Tom Collins. Op 13 januari 1973 presenteerde hij in de nachtelijke uren een Candlelight. Download 'm hier: http://www.mediafire.com/?y1d0sszzdm3vj6q Groeten, Jan-Fre
Geplaatst 19 januari 201213 jr. techn. Ad Bouman. de 2e uitzending met Tom Collins (stond op de doos) Na een aantal uitzendingen stopte het weer om op 14 september weer te beginnen! Voor ons is het de 12e en de tijd: 24.00 - 01.00 uur. (master 84) my ship is coming in - walker brothers voor wie vlucht - herman van veen i've been wrong before - cilla black because - dc5 wishin and hopin - dusty springfield whole wide world in his hand - mahalia jackson look in my eyes maria - cliff true love ways - peter and gordon this little bird - marianne faithful i'll be back - beatles
Geplaatst 22 september 201212 jr. Citaat Hierbij een uurtje Tom Collins. Op 13 januari 1973 presenteerde hij in de nachtelijke uren een Candlelight. Download 'm hier: http://www.mediafire.com/?y1d0sszzdm3vj6q Groeten, Jan-Fre Heel erg bedankt.Heb je nog andere uitzendingen?Zou er ontzettend blij mee zijn!
Geplaatst 21 september 201311 jr. Ook heel erg bedankt.Ik vraag me af of er nog meer afleveringen bewaard zijn gebleven.En weet iemand misschien hoeveel afleveringen er in totaal waren en wanneer Tom ermee gestart en geeindigd is?Ik was toen een jaar of 19,20. Alvast dank,Hans
Geplaatst 21 september 201311 jr. Ook heel erg bedankt.Ik vraag me af of er nog meer afleveringen bewaard zijn gebleven.En weet iemand misschien hoeveel afleveringen er in totaal waren en wanneer Tom ermee gestart en geeindigd is?Ik was toen een jaar of 19,20. Alvast dank,Hans
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.