Geplaatst 19 januari 201213 jr. Luister naar fragment van Radio Delmare met de dagsluiting op 10 sep 1978 en de programma tune van & met Rob van de Meer en Jan Römer. Tjonge jonge ik breek m'n hersens er al maanden op... het ergste is nog, volgens mij heb ik het nummer op CD of vinyl maar van wie was het ook al weer en wat is de titel ?? Download: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wie weet titel & uitvoerende ? Ik hoor het graag...
Geplaatst 19 januari 201213 jr. Citaat Luister naar fragment van Radio Delmare met de dagsluiting op 10 sep 1978 en de programma tune van & met Rob van de Meer en Jan Römer. Tjonge jonge ik breek m'n hersens er al maanden op... het ergste is nog, volgens mij heb ik het nummer op CD of vinyl maar van wie was het ook al weer en wat is de titel ?? Download: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wie weet titel & uitvoerende ? Ik hoor het graag... Het is van David Shire – Manhattan Skyline uit de film Saturdaynight fever. Dirk
Geplaatst 19 januari 201213 jr. Auteur Citaat Het is van David Shire – Manhattan Skyline uit de film Saturdaynight fever. Dirk Och.. Ja, natuurlijk !!! Bedankt Dirk ! En ik wist dan ook vrijwel zeker dat ik 'm op CD had, voor de liefhebbers maar even hierbij de tune: Download: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier !
Geplaatst 14 februari 201213 jr. Heel veel dingen zijn altijd snel te vinden als je gaat naat www.soundscapes.info daar zie je de zeezenderdiscografie als een van de d bases staan waar duizenden dingen zijn verzameld op dit gebied en inderdaad in categorie 5 onder d vind je de tune terug en uiteraard is via search op de site in dit geval zoeken op de naam Delmare en de naam van de deejay een snel antwoord mogelijk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.