Geplaatst 20 januari 201213 jr. Ja, de KOZS (KolderOpZolderShow) was een merkwaardig programma dat werd gemaakt door Ad Bouman Karel van der Woerd. Ik heb me er nooit zo toe aangetrokken gevoeld. ( netjes geschreven nietwaar?). Maar ik ben meer van het serieuze werk. Maar, we hebben de beschikking over de KOZS omdat Pieter Jan en Swanet Vink ze allemaal hebben opgenomen. Ik was de KOZS van 10 augustus 1973 aan het "masteren" en in het archief aan het beschrijven toen ik dit uiterst merkwaardige popjournaal tegenkwam. Gelezen door Hans Becker en ook nog om 00.30 in de nacht. Opname © archief Pieter Jan en Swanet Vink http://www.mijnbestand.nl/Bestand-T8BPA6ZCFXEE.mp3 Juul
Geplaatst 20 januari 201213 jr. :D Volgens mij kwam er is al die shows niet één serieus woord voor. Grote afzetmarkt in België... :D
Geplaatst 21 januari 201213 jr. Leuk Juul en wat een kwaliteitje! Weer wat geleerd, dacht dat de (luister)Vinkjes alleen maar van de ABTT's waren
Geplaatst 21 januari 201213 jr. De eerste KOZS die ik ooit hoorde was in de nacht van 30 op 31 augustus 1974. Ik vond het een fantastisch programma, al was dat natuurlijk wel een hele speciale. Later heb ik nog een aantal eerdere uitzendingen kunnen bemachtigen, en ik vind het fantastisch! De gein, de ongein, al die typische Veronicageluidjes.... Geweldig! Ik wist niet dat ze allemaal opgenomen zijn door Pieter-Jan en Swanet, dat is een hele mooie verrassing. Hopelijk komen ze ooit beschikbaar! Grtz, Evert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.