Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo ik ben Rick geboren 1980 en al een tijd besmet met radio luisteren. Al hoewel ik nog het gevoel heb dat ik uiteraard veel heb gemist, want de jaren 80 zijn eigenlijk helemaal langs mij heen gegaan. Toen ik een jaar of negen was begon het pas een beetje. Buiten die paar cassettebandjes van mijn vader met de Nationale Hitparade erop en een verdwaalde Dikvoormekaar-show.

Veel geluisterd, redelijk wat opgenomen. Maar ook weer heel veel gewist / opgeruimd. Eeuwig spijt van, maar ja. Je bent jong, je hergebruikt een hoop bandjes in je walkman en je wist wel eens te veel. Zelf ook wel eens bij een lokale omroep zitten oefenen. En maar 2,5 jaar lang iedere zaterdag gezellig technicus geweest. Maar helaas, vanwege tijdgebrek en nu ook afstand daar gestopt. En ik vind mijn lokale omroepje hier (Weesp) niet heel erg uitdagend om me daar te gaan aanmelden. Playlist staat op skyradio platen van de afgelopen 15 jaar in de shuffle met wat standaard oud werk daarbij.

Inmiddels papa van 2 mooie kids die wel de nodige tijd vragen van me. Vroeger eindeloos veel bandjes gemaakt met alleen maar geouwehoer van Rob van Someren / Edwin Evers en ook wel wat Stenders e.d.

Ik ben vooral een zapper langs de radio. En heb niet echt een vast station waar ik tegenwoordig (maar vroeger eigenlijk ook niet) naar luister. De dag begint in de auto met Evers / Radio 1 / Radio M / Radio Noord-Holland. En daarna zappen we de dag door. Tussen deze zenders (min 538) en 3FM soms Radio 2 en wat ik verder nog tegen kom.

Ik ben hier gekomen via het andere forum - offshoreradio - en heb daar de afgelopen tijd genoten wat daar allemaal werd aangeboden. En ik kom nu ook hier eens buurten. Wie weet heb ik binnenkort eens tijd om mijn cassettedeck op te sporen.

Bedankt voor het beginnen van dit internetradiocafe.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6692
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.