Spring naar bijdragen

Wie luistert nog naar middengolf?

Featured Replies

Geplaatst

Wie zou er nu nog naar Radio Luxembourg op de middengolf willen luisteren; van 20.00 tot 04.00 uur?

Geplaatst

Als ik de kans had, ja. De periode 80-82 stond elke avond Luxemburg aan. Wij hadden aan ons huis een grote loods waar ik elke avond zat te sleutelen en poetsen aan mijn brommer. Ik had een oude radio/pickup met een serie boxen van het grofvuil in de straat gered en die stond vast op de 1440. Als de Nederlandstalige service begon ging hij aan. Daarbij moet ik trouwens gelijk aan de dreft reclame denken. Even doorbijten bij het Italiaans (?) en dan kon het feest beginnen. Mooie tijd.

Op dit moment heb ik Laser Hot Hits opstaan. Is een piraat uit Ierland die uitzend op 4015khz. Luister er vaker naar. Ook hier zit de onvermijdelijke fading op. Alleen niet zo mooi als die de 208.

Welkom op het forum Dick. Ik heb afgelopen zondag genoten van je bijdrage aan Club 208!

Geplaatst

Nu (na 2300 uur) Georges Lang op de 234. Geen middengolf, geen fading, maar wel AM. Vooral in de zomermaanden luister ik veel naar de Franstalige RTL laat op de avond. Zo klinkt het:

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Citaat

Wie zou er nu nog naar Radio Luxembourg op de middengolf willen luisteren; van 20.00 tot 04.00 uur?

Ik wel hoor, Radio 5 Nostalgia.

Geplaatst

Ik zou graag de 208 op AM weer terug zien (of horen) komen.

Naar mijn bescheiden mening waren die avondprogramma's het beste voorbeeld van hoe commerciële radio moet klinken.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.