Geplaatst 28 januari 201213 jr. Een lijst met namen van programma's van Radio Atlantis. Welke missen we nog? A list of programs of Radio Atlantis. Which one do we miss? Nederlandstalige programma's 321 matinee Bed pret Bert Bennett show Flashback show Gouden uren Import USA Joop Verhoof show Kanshebbers Luc brengt u van uw stuk Peter de Vries show Radio Atlantis Top 40 Smakelijk eten Stofzuigermuziek Verzoekjes voor bedrijven Vlaamse Top 15 Engelstalige programma's Apollo 227 Beatles Spectacular Blast off Dave Owen's Stamp Collection Hotline of hits Lunch time Midnight Special Nightmare affair Nurkorama Rebound show Snapp Crackle & Pop Solid gold weekend Starshine Sunday feast Tea time tunes Yawn into Dawn Yawn into Saturday Yawn into Sunday Laatste update: 02-03-2012 20:52
Geplaatst 9 februari 201213 jr. het eerste programma zal wel 312 Matinee zijn o.a. met Rob Ronder en Peter de Vries admin: aangepast
Geplaatst 9 februari 201213 jr. Citaat het eerste programma zal wel 312 Matinee zijn o.a. met Rob Ronder en Peter de Vries Ik moet ergens een programma hebben liggen, want deze lijst is gemaakt aan de hand van de bewaarde programma's. Als ik hem gevonden heb zal ik hem uploaden voor controle.
Geplaatst 2 maart 201213 jr. Apollo 227 werd later Apollo 312 Je had ook nog de volgende Engelstalige programma's: Yawn into Dawn Yawn into Saturday Yawn into Sunday Dave Owen's Stamp Collection Beatles Spectacular Robin admin: toegevoegd
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.