Geplaatst 31 januari 201213 jr. Gevonden op het net; verdere details zijn mij onbekend wat dit programma betreft, maar ik wilde het jullie niet onthouden ... http://www.mediafire.com/?bos86qqqqg91ur9 Veel plezier ermee Peter
Geplaatst 1 februari 201213 jr. Wij hadden de master niet bewaard, maar een paar jaar geleden vond oud collega Sieb Kroeske hem in een verhuisdoos. Hier is wat meer info. Bij ons staat de datum trouwens op 21 september tijdstip 24.00 - 01.00 uur maar die discussie waarom gaan we niet overdoen. Juul dave baby cortez - hot cake thunderclap newman - something in the air james iotti - la lontananza barry white - i'm gonna love you just a little more wallace collection - daydream suzie quattro - 48 crash them - here comes the night sjefke van oekel - waar heb dat nou voor nodig? ????- on the good ship lolliepop cats - why cats - lea colin blunstone - wonderful einde afkondiging
Geplaatst 1 februari 201213 jr. Hé, die had ik nog niet. Dank je. Een jaar of twee geleden stond ik een keer in de rij bij de kaasboer op de markt toen de klant voor me het woord ‘kolder’ gebruikte. Daarop zei de kaasboer: Vroeger had je op de radio de Kolder op Zolder-show, daar luisterde ik weleens naar. Kent u dat? De klant kende het niet. Toen ik aan de beurt kwam, bestelde ik gewoon mijn pondje extra belegen boerenkaas, want tja, wat moet je daar verder nog op zeggen? ‘Ik ken het wel, hoor, kaasboer.’ Paul
Geplaatst 4 juli 201311 jr. Kolder op zolder show 1974. in de nacht van opheffing Radio Veronica, ik heb daar twee cd's van. Kopie van cassette. Citaat Kolder op zolder show 1974. in de nacht van opheffing Radio Veronica, ik heb daar twee cd's van. Kopie van cassette. 31 augustus 0.00 uur. Nog 18 UUR!!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.