Geplaatst 1 februari 201213 jr. Ik heb de 3 delige Radio London story ooit eens van iemand gehad.Met o.a. Keith Skues. Maar ik heb niet goed opgelet van in deel 3 aan het eind zat op de opname een "glitch". dwz de CD speler las de opname niet meer goed. Is er hier iemand die deel 3 wel goed heeft? Het gaat mij maar om de laatste 10 minuten.... Overbodig om te zeggen dat ik de enige en echte Radio London bedoel. Dank, Juul
Geplaatst 1 februari 201213 jr. Citaat Is er hier iemand die deel 3 wel goed heeft? Juul Hier is disc 3: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 februari 201213 jr. Auteur Citaat Hier is disc 3: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren "Potjandorie" Peter. Ik ben je erg veel dank verschuldigd! Ik ben een blij mens. groet, Juul
Geplaatst 2 februari 201213 jr. Citaat "Potjandorie" Peter. Ik ben je erg veel dank verschuldigd! Ik ben een blij mens. groet, Juul Kleine moeite Juul, graag gedaan ! PeterP
Geplaatst 2 februari 201213 jr. Hartelijk dank Peter. Ik heb ook even "meegelift". Is het misschie mogelijk om ook de andere delen beschikbaar te stellen? Alvast dank. Jan
Geplaatst 8 februari 20223 jr. Populair bericht Mmm, beetje laat na ruim 9 jaar. Maar is dat wat je zocht, Juul? Grts Eric The Radio London Story - Part 1 (78 mins).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren The Radio London Story - Part 2 (78 mins).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren The Radio London Story - Part 3 (75 mins).mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren All 3 files: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 februari 20223 jr. Auteur Eric, Dank je wel. Jeemig wat een tijd terug. Ik weet al niet eens meer of ik de story daarna nog gekregen heb van iemand. Maar hoe dan ook dank je wel. Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.