Geplaatst 4 februari 201213 jr. Gelukkig, nog slechts 25 DAT tapes, van de 715, naar mp3 en dan goed afluisteren en in de dBase zetten. Dan zijn al onze masters over gezet! Pfffffffffffffffffff. Alles staat dan op zo'n 50 DVD's en is heel erg makkelijk toegankelijk. Het heeft wat DAT recorders gekost, ik schat zo'n stuk of 8 en de laatste is afgelopen week ook nog stuk gegaan. Maar het goede nieuws is dat onze Ad er nog 2 heeft staan die 32kHz "aankunnen". We hebben natuurlijk alle DAT opnamen nog als aiff of zo je wilt wav. Het is nogal een verschil in ruimte, 3 lade kastjes of zo'n 50 DVD's............ Als ik klaar het af heb ben ik een blij mens. Juul
Geplaatst 4 februari 201213 jr. En als die 2 van Ad ook problemen geven kan de Tascam van mij wel lenen.
Geplaatst 6 februari 201213 jr. Citaat En als die 2 van Ad ook problemen geven kan de Tascam van mij wel lenen. Of de mijne waar je ooit nog eens een wasknijper uit hebt gehaald Juul, die een toen nog kleine Dijkstra er eens in had gestopt. Douwe
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.