Geplaatst 13 februari 201213 jr. Op 7 augustus zond Radio Mi Amigo de persoonlijke top 10 uit van Douwe Dijkstra. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En wat is jou persoonlijke top? Laat het hier weten.
Geplaatst 13 februari 201213 jr. Wat een verschrikking om de 10 beste persoonlijke platen te kiezen. Begonnen met een lijst van 100 stuks waarbij ik er ongetwijfeld nog een heleboel ben vergeten. Na veel nummers verwijderen en bijschaven is er dan iets uitgerold dat ook nog afwisseling heeft. Of het mijn top10 allertijden is? Ik denk het niet. In nagenoeg willekeurige volgorde is dit mijn top 10: 1: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Mijn voormalige woonplaats: Berlijn 2: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - idem 3: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 4: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Vanaf moment 1 was ik onder de indruk van de videoclip, ook al ziet het er simpel uit. 5: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Mooiste kerstplaat ooit 6: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Wat vele hier hebben met zeezenders, heb ik met N-Joy Radio uit Nedersaksen. Dit nummer doet me daaraan terugdenken. 7: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Het hele album in de lijst zetten is ook zo wat, dus maar gekozen voor de titelsong van het album The Suburbs. 8: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Zeer pakkende tekst 9: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren - Favoriete band van een jeugdvriend die veel te vroeg is overleden. 10: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 februari 201213 jr. Auteur Mijn lijstje: 01 - Barry Ryan - Eloise 02 - Mike & The Mechanics - The Living Years 03 - Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky 04 - Phil Collins - In The Air Tonight 05 - Bruce Springsteen - Hungry Heart 06 - Anouk - Good God 07 - Norman Greenbaum - Spirit In The Sky 08 - Manfred Mann's Earth Band - Blinded By The Light 09 - Genesis - Land Of Confusion 10 - Lily Allen - Fuck You
Geplaatst 13 februari 201213 jr. Ik wil wel, maar ik kan niet. Mijn muzikale smaak is te breed voor een lengte van tien platen. Iedere keer als ik er tien heb, schiet me weer iets anders te binnen wat ik nog beter vind. En ik ben er nu toch echt al drie kwartier mee bezig, tussen het downloaden door. Succes anderen! Martin
Geplaatst 14 februari 201213 jr. Citaat Ik wil wel, maar ik kan niet. Mijn muzikale smaak is te breed voor een lengte van tien platen. Iedere keer als ik er tien heb, schiet me weer iets anders te binnen wat ik nog beter vind. En ik ben er nu toch echt al drie kwartier mee bezig, tussen het downloaden door. Succes anderen! Martin Heel herkenbaar Martin. Ik heb ook mijn best gedaan er iets uit te persen.
Geplaatst 14 februari 201213 jr. Mijn 10 favorieten op een rijtje, maar ik sluit me bij Martin aan dat ik er waarschijnlijk wel enkele vergeet 1. Stairway to Heaven - Led Zeppelin 2. The poet and the pendulum - Nightwish 3. Confortably numb - Pink Floyd (liefst de live versie zoals die op Pulse staat) 4. Child in time - Deep Purple 5. Chasing cars - Snow Patrol 6. Papillon - Editors 7. One - Metallica 8. Satellite - Hooters 9. Paranoid - Black Sabbath 10. Eltse grins foarby - De Kast
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.