Geplaatst 16 februari 201213 jr. Heel veel , meestal PO, collega's maken tijdens het werk foto's of filmpjes. dat was vroeger al zo en is nu niet anders. Voor een kijkje in de keuken: http://www.omroepfoto.nl/ Juul
Geplaatst 18 februari 201213 jr. Kijk, dat is nou weer smullen. Het blijft toch leuk om bij de beroepsmensen achter de schermen te kijken. Bedankt Juul ! Rien P.S. Grappig dat in het derde filmpje Tineke nog aan het woord komt.
Geplaatst 22 februari 201213 jr. Erg leuke site en interessant ook. Het filmpje over de eindregie fascineerde mij; want ik vroeg me als kind altijd al af hoe Nederland 1, Nederland 2 en Nederland 3 altijd "werkten", vooral met die afzonderlijke omroepen die toentertijd nog een hele eigen dag; of dagdeel uitzonden. Weet iemand hoe dat ging? Waren het altijd NOS-mensen die de knoppen in de eindregie bedienden of waren het mensen van de omroep die op dat moment uitzond? Want als omroep A de avond afsloot en omroep B de nachtfilm uitzond, kwam er altijd wel een omroep(st)er van de andere omroep in beeld..... Groeten, Erik
Geplaatst 23 februari 201213 jr. Auteur Citaat Erg leuke site en interessant ook. Het filmpje over de eindregie fascineerde mij; want ik vroeg me als kind altijd al af hoe Nederland 1, Nederland 2 en Nederland 3 altijd "werkten", vooral met die afzonderlijke omroepen die toentertijd nog een hele eigen dag; of dagdeel uitzonden. Weet iemand hoe dat ging? Waren het altijd NOS-mensen die de knoppen in de eindregie bedienden of waren het mensen van de omroep die op dat moment uitzond? Want als omroep A de avond afsloot en omroep B de nachtfilm uitzond, kwam er altijd wel een omroep(st)er van de andere omroep in beeld..... Groeten, Erik In alle gevallen waren het technici in dienst van de NRU-NOS of NOB. Daarbij zat iemand van de desbetreffende omroep. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.