Geplaatst 19 februari 201213 jr. Ruim 4 uur Radio Caroline uit het archief van Cas. Ik heb geen verdere gegevens over datum en tijd. Ik plaats het hier in twee delen in de hoop dat iemand het wil dateren. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 februari 201213 jr. Citaat Ruim 4 uur Radio Caroline uit het archief van Cas. Ik heb geen verdere gegevens over datum en tijd. Ik plaats het hier in twee delen in de hoop dat iemand het wil dateren. Caroline-Onbekend-Part1 Caroline-Onbekend-Part2 wederom 4 schitterende uren Caroline. Ik weet Vincent dat je graag de correcte datum en tijd hanteert,echter dat lukt me niet. Deel 1 Andy archer, deel 2 Robin Ross. Robin Ross bedankt iemand die in een vliegtuig een kijkje kwam nemen, mijn gevoel zegt me dat hier wijlen Buster Pearson mee wordt bedoeld. Wie thuis is in zeezenderkringen weet wie Buster Pearson was. Er worden 4 platen gedraaid en dan pas gaat de micro weer open. Geen commercials en zoals gezegd Andy Archer in deel 1. Archer was er tussen augustus 83 tot ongeveer medio januari 2004. Verder kom ik niet. Paul de Haan.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.