Geplaatst 22 februari 201213 jr. Ik ben effe door ons archief aan het lopen (kijken of er alle foto's "dot jpg staat) en kwam dit stukkie tegen. Uit een Oost-Groningse krant. De "gebroeders Maandag" hadden nav de maanlanding de maand ervoor een plaatje gemaakt en kwamen dat ludiek promoten bij Gerard de Vries en Tineke ( dus geen Mieke). Op de foto ook nog technicus Arnold Vis. Maar wat ik nou wel eens zou willen weten: "Wie waren de gebroeders Maandag? En hoe heette hun plaatje, en wat is er van hun geworden?" Willen de Groningen kenners zich even melden? Juul
Geplaatst 22 februari 201213 jr. De band zegt me niets, maar met google ben ik achter het volgende gekomen: DE GEBROEDERS MAANDAG - Samen Naar De Maan / Oost, West vert. 60's TOPPER !!! (nummer 400243325341) Zie: http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=brum10_2&iid=-1&de=off&items=25&which=positive&interval=365 Wat dat nummer is weet ik niet, zou ook nog zo een eBay artikelnummer kunnen zijn. De titel samen naar de maan zal het nummer wel zijn geweest wat je op de foto hebt staan.
Geplaatst 23 februari 201213 jr. Tsja, daar ga ik nog even werk van maken. Zelf weet ik het niet, maar ik leg de vraag even bij een wandelende Oost-Groninger popkenner, tevens schrijver van het boek Ro-d-Ys Anytime. Ik wacht even op zijn reactie. Het hoeft natuurlijk geen Oost-Groninger duo te zijn. Het staat in de Winschoter Courant, maar het kan ook 'landelijk nieuws' geweest zijn.... Het lijkt wel carnaval.. maar Winschoten ligt te ver boven de rivieren.
Geplaatst 28 februari 201213 jr. Juul, Wessel heeft een naam via Facebook binnengekregen. De tekst 'Het heeft volgens mij iets met Eddy Becker te maken'. Maar meer reacties zijn er (nog) niet binnengekomen over de 'gebroeders Maandag'. En nog van harte...met je Dreesgelden. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren (incl. felicitatie bij de reacties)
Geplaatst 28 februari 201213 jr. Juul, het is dan een dag te laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En we wilden nog wel op de koffie komen ..... ja toch, jongens Rien
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.