Geplaatst 23 februari 201213 jr. Ik weet dat het 1971 was maar een datum weet ik niet meer. Opm. "getrouwd?" , in ht geval van Andy Archer leek mij dat toen al wat vreemd......... heeft iemand een datum suggestie? Juul
Geplaatst 23 februari 201213 jr. Om de datering terug te brengen naar een wat kleinere tijdspanne. Het moet ergens halverwege augustus 1971 zijn geweest. Leidse Courant 25 aug: "Vorige week werden Allan West, Ste... ontslagen." Zie: http://leiden.courant.nu/index.php?page=1&mod=krantresultaat&q=andy+archer&datering=&qt=paragraaf&pagina=&sort=datum+asc%2Ckrant+asc%2Cpagina+asc&doc=0&p=2¶graaf=203 Het moet ook na (of op) 13 augustus zijn geweest: Wie kan het nauwer traceren dan tussen 13 augustus en 25 augustus?
Geplaatst 23 februari 201213 jr. Auteur Op 21 aug. waren Tony en Andy te gast in OGM bij Klaas Vaak - Veronica. Dus ergens in de buurt van de 13e (sic) zou best wel eens kunnen Harmen. Juul
Geplaatst 23 februari 201213 jr. Auteur Ik vond notabene in m'n eigen archief een stukje uit een"offshore?" blad waarin iets staat over het ontslag van de heren. In dit geval Alan West. En u ging het ineens over Steve Merike enz. Ik kan het niet meer volgen of verbind ik wat zaken met elkaar die niets met elkaar te maken hebben? Ik geef het voor wat het waard is, want niet alles wat in die tijd in die blaadjes stond bevatte enige waarheid. ( schreef ik heel beleefd op.........) Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.