Geplaatst 27 februari 201213 jr. Terug in de tijd, het mengpaneel uit studio 2 in de oude Veronica studio. Juul foto's: © Stichting Norderney
Geplaatst 27 februari 201213 jr. Heb nooit met mengpanelen gewerkt met van die draaiknoppen en vraag me af of dat wel fijn werkt? Het lijkt me zo onhandig of valt dat wel mee?
Geplaatst 28 februari 201213 jr. En ze worden nog steeds gebruikt. Hier een foto van vorig jaar, Sietze Brouwer tijdens een uitzending aan boord van de Jenni Baynton.
Geplaatst 28 februari 201213 jr. Auteur Een paar foto's uit het TROS gebouw. Ik heb ze gemaakt in de periode dat ik met "vervroegd pensioen" ging in 2005. Hier zie je collega Daniél Dekker in TROS studio 3. Let op de lichtvlek meter in het rood! ( hi ) En dit is de z.g. "WPM" oftewel "werkplaats programma medewerkers. Dat is een kleine studio die we in het TROS gebouw hadden en die bediend kon worden zonder technicus. Hij was gesitueerd bij de burelen van Aktua radio. Je kon lijnen steken, zodat je overal heen kon. de studio was voorzien twee Telefunken M15 recorders een Revox en p.u. Simpel edoch doeltreffend. En als je effe snel een videobandje wilde laten kopiëren dan kon dat hier. Foto's hierboven: © Juul Geleick Ja, een studio was het eigenlijk niet, de tuin van Lapershoek op de avond van 24 augustus 1974. Wel hadden we de tuin als zo danig "omgebouwd". Ad, Karel en ik hadden de oude apparatuur maar weer eens aangesloten en alles in de achtertuin opgebouwd. "Het was toch de laatste keer dat we de ABTT gingen opnemen". Het zou een aardige avond worden met een zwart randje, want later zou een bezoeker van de opname gevonden worden, verdronken in de Lapersvijver. Het is een tot nu toe vrijwel onbekend gebleven voorval. Hier een foto uit een serie die ik maakte onder noemer van "Studio-tuin Lapershoek aanno 1974". Foto: © Juul Geleick-Stichting Norderney
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.