Geplaatst 12 maart 201213 jr. Uurtje Will van der Steen op Radio Atlantis. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 maart 201213 jr. Citaat ik heb net een half uur met Willem zitten bellen....... Juul 1 dag voor mijn 21e verjaardag, ik mocht bijna met de vuist op tafel slaan, dat haalde ik natuurlijk niet in mijn hoofd, mijn verloofde regeerde toen al met ijzeren hand! Paul de Haan.
Geplaatst 12 maart 201213 jr. Citaat ik heb net een half uur met Willem zitten bellen....... Juul Meteen even geverifieerd of hij het inderdaad is op de opname uit april 1973? Martin
Geplaatst 13 maart 201213 jr. Die vd Steen was toen al een snelle jonge voor de organisatie. Nu anno 2012 loopt deze opname ook te snel Juul. Paul de Haan
Geplaatst 13 maart 201213 jr. Citaat Die vd Steen was toen al een snelle jonge voor de organisatie. Nu anno 2012 loopt deze opname ook te snel Juul. Paul de Haan Je bedoelt deze Paul? : Atlantis-19730903-1100-1200-WillVdSteen Die heb ik niet gedwnload, ik "spaar alleen Big L en Veronica.........' Juul
Geplaatst 19 maart 201213 jr. Citaat Uurtje Will van der Steen op Radio Atlantis. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Will van der Steen heeft trouwens weer enkele interessante postings geplaatst in de NG. Hartelijke groet, Bart
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.