Spring naar bijdragen

Hoera, de weg wordt gemaakt.

Juul

Aanbevolen berichten

Ik woon nogal afgelegen maar wel mooi vinden wij. Eén stap buiten de deur en hup ik sta in het bos. Beter bekend als de Veluwe. (Bijna hetzelfde bos trouwens waar Herbert Visser van 100%NL soms woont).

Heeft ook nadelen, het zijn vaak landweggetjes waar diverse mensen eigenaar zijn. En die draaien dan ook altijd op voor de kosten van onderhoud. En dat terwijl er heel veel mensen over heen scheuren;"want het is toch mijn weg niet" denken ze.

Inmiddels zit de weg vol met gaten en kraters en rijden is nauwelijks mogelijk.

Vincent en Douwe weten er alles van.

En hoera.............binnen enkele dagen komt het bedrijf dat grondverzet doet de weg weer repareren. Ze hebben dat al eerder gedaan en dat heeft het zo'n 3 jaar uitgehouden. Kosten..........VEEL. Met groot materieel. Kijken hoe lang het weer duurt.

De weg afsluiten mag ook niet van de Gemeente en tol heffen ook niet............

Maar ja, wonen in een "gewone straat" heeft ook denk ik z'n nadelen.

3U9iN8K.jpg

OIYbf0es2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een mooie zaak, Juul.

Maar aan de andere kant zou je, bij zo'n landgoedeigenaar als jij, toch verwachten dat je minstens met een Range Rover zou rijden. ;)

Maar zonder gekheid, een pad vol met gaten en bulten is een drama.

Hier in de Hoeksche Waard zijn er op afgelegen plekken ook nog wat van die paden te vinden.

Aangezien mijn auto zich daar niets van aantrekt, scheur ik daar vrolijk overheen. Maar de gemiddelde auto heeft daar toch problemen mee, vooral in herfstachtige periodes. In oostelijk gedeelte van het eiland zijn wel een aantal wegen aangepakt ten tijde van de aanleg van de HSL lijn. Elk nadeel heeft zijn voordeel ....

vanuit een zonnig Oud Beijerland,

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul rijdt toch Skoda??

Dat is de Tsjechische Landrover -:)

Nou, dan heeft Juul net het verkeerde model gekozen.

In plaats van de Octavia moet hij dan een Yeti kopen.

Maar ja, zo'n kasteelheer denkt natuurlijk over een biljartlaken te rijden ;)

Rien

p.s correctie volgens mij rijd Juul in een Fabia in plaats van een Octavia. Ja toch, Juul ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera, ons weggetje is opnieuw geëgaliseerd. zoals ik al eerder schreef, er was eigenlijk niet meer op te rijden. Maar ja, de enige toegangsweg hé?

Met een speciale machine waarmee ze hier op de Veluwe heel veel van die wegen "glad" maken was het binnen een uurtje gepiept. Nu maar hopen dat het even zo blijft......

Un1HPac.jpg

aVzNSh.jpg

6oqt0ybNBKe.jpg

Nou, dan heeft Juul net het verkeerde model gekozen.

In plaats van de Octavia moet hij dan een Yeti kopen.

Maar ja, zo'n kasteelheer denkt natuurlijk over een biljartlaken te rijden ;)

Rien

p.s correctie volgens mij rijd Juul in een Fabia in plaats van een Octavia. Ja toch, Juul ?

Ja een Fabia - Elegance met speciaal "slecht wegdek bescherming".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.