Spring naar bijdragen

Joop Verhoof en Bert Bennet op Radio Atlantis.

Featured Replies

Geplaatst
  Citaat

Zeker niet, die dag heb ik wel (zonder hen).

Douwe

Ik verkeerde in de veronderstelling dat beiden er vanaf de eerste dag bijzaten, maar heb inderdaad ook geen opnames van hen uit de eerste dagen vanaf de Mi Amigo. Ben nu wel benieuwd wanneer ze dan precies zijn begonnen.

Groet,

Martin

Geplaatst
  Citaat

Ik verkeerde in de veronderstelling dat beiden er vanaf de eerste dag bijzaten, maar heb inderdaad ook geen opnames van hen uit de eerste dagen vanaf de Mi Amigo. Ben nu wel benieuwd wanneer ze dan precies zijn begonnen.

20-07-'73

Robin

Geplaatst

brt tv had in juli 1973 ook aandacht voor radio atlantis. Hierbij waren er opnames te zien vanuit de studio's aan de Nieuwstraat 73 te Oostburg. In beeld kwamen toen Bert Bennett en Peter van Dam.

Joop Verhoof en Bert Bennett sliepen in het hotel-restaurant naast de studios.

Jan Parent (omroep Zeeland) had in 1999 een interview met de mensen van dat hotel over de enorme impact van radio Atlantis op Oostburg in 1973 en 74. Ze hadden nog goede herinneringen aan Joop en Bert.

Jan Parent was ook bekend als Hugo Meulenbroek bij radio Kompas en radio Andromeda in het begin van de jaren 80. Later werd hij ook bekend als Jan Veldkamp bij Monique.

Geplaatst

OP you tube wordt dit televisiefragment als het programma PANORAMA aangeduid, maar ik vermoed dat dit uit ECHO komt, waarschijnlijk 28 juli 1973. En Joop Verhoof kwam inderdaad ook nog aan bod die het had over zijn leven aan boord nog voor Atlantis begon.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.