Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik weet het als je zoals ik net 65 geworden bent dan wil je nog wel eens terug kijken.

Dat deed ik vanmiddag en bedacht ik mij dat één van de eerste LP's was die ik kocht bij platenhandel Ger de Roos in Hilversum een prachtige Lp van het Norman Lubof Choir - Songs of the west.

http://www.akh.se/luboff/cl657.htm

Maar ja, LP weg, zoek, vul maar in.

Ik ben gaan zoeken op internet maar nergens de hele LP te downloaden. Ik ben daar in dat zoeken in de spelonken van Internet ook niet zo goed.

Kan iemand mij helpen?

dank,

Juul

Geplaatst

Juul, ik denk dat ik je kan helpen.

Op het Usenet heb ik de gehele lp gevonden denk ik, en het is inclusief scan van de hoes.

Als de download gelukt is hoor je nog van me.

Rien

Dank je wel Rien.

"jij was snel". Ik ben een blij mensen. Jeugdsentiment. Ik kocht de LP in 1963 in een platenwinkel in Heerenveen waar ik logeerde bij kennissen.

Mooi weekend een ieder.

Juul

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KJIVQX4LXJOJ.zip

Rob Veld

Dag Rob,

Je raad het al, Rien was supersnel. Maar toch dank voor je moeite voor deze LP uit 1955. Ik was toen alweer 8 jaar en had net een pickup. Ja, ik was er snel bij.

Juul

Geplaatst

Er zit voor mij nog een leuk verhaal achter. Ik heb mij altijd afgevraagd wat voor muziek Veronica in de begin jaren draaide, want dat herinner ik mij niet meer. Vandaar dat mijn belangstelling niet alleen 60er jaren muziek is/was maar ook 50er jaren. In mijn zoektocht naar 50er jaren muziek kreeg ik ooit een aantal CD's in mijn handen gedrukt. daar was deze ook bij (het was geen originele CD).

Vandaar dus.

Rob Veld

Geplaatst

Er zit voor mij nog een leuk verhaal achter. Ik heb mij altijd afgevraagd wat voor muziek Veronica in de begin jaren draaide, want dat herinner ik mij niet meer. Vandaar dat mijn belangstelling niet alleen 60er jaren muziek is/was maar ook 50er jaren. In mijn zoektocht naar 50er jaren muziek kreeg ik ooit een aantal CD's in mijn handen gedrukt. daar was deze ook bij (het was geen originele CD).

Vandaar dus.

Rob Veld

Oh vandaar. Ja dit soort muziek werd in het begin wel gedraaid als ik de hele oude banden hoor.

Juul

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6692
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.