Geplaatst 15 juni 201212 jr. dag Vincent, Hartelijk dank voor deze prachtige reeks. Ik geniet nog altijd van de muziek van de Beatles. Nu ga ik weer genieten van deze serie beatle-stories. groet van Ronald
Geplaatst 15 juni 201212 jr. Auteur Veronica-19730805-1900-1930-JanTijmes-BeatlesStory-BeatlesTop25-afl1 Veronica-19730812-1900-1930-JanTijmes-BeatlesStory-BeatlesTop25-afl2 Veronica-19730819-1900-1941-JanTijmes-BeatlesStory-BeatlesTop25-afl3
Geplaatst 20 juni 201212 jr. Auteur Nog eentje, dit is echt de laatste: Veronica-19730729-1900-1930-JanTijmes-BeatlesStory-ZomerAflevering
Geplaatst 21 februari 201312 jr. Auteur Is er iemand die een overzicht heeft (gemaakt) van wat er per aflevering is behandeld?
Geplaatst 21 februari 201312 jr. Citaat Is er iemand die een overzicht heeft (gemaakt) van wat er per aflevering is behandeld? Nee, maar dat zou alsnog kunnen. Grof gezegd is de geschiedenis chronologisch. Per elpee werden volgens mij ook alle tracks gedraaid (ik heb al heel lang niet meer geluisterd). Ik weet wel dat wanneer een show afweek, bijvoorbeeld omdat er een nieuwe McCartney elpee verscheen, de nummering dan Romeins was. Dus tussen afl. 12 en 13 zit bijv. aflevering II wat dan een net verschenen solo-elpee betreft [nummering klopt niet met de werkelijkheid, ik geef maar een voorbeeld]. Dus als je in principe van elke show het begin en eind draait moet je kunnen afleiden wat er tussen zit. Lex kondigt het meestal ook aan aan het begin. Ik hoo dat je hier voorlopig wat mee kunt. Groet, Jan
Geplaatst 21 februari 201312 jr. Auteur Dank voor je reactie Jan. Reden van mijn vraag is http://www.radiopedia.nl/wiki/De_Beatles_Story_(Radio_Veronica) Als iemand het al heeft gedaan scheelt het een hoop werk :)
Geplaatst 26 januari 201411 jr. Bedankt Vincent voor deze heerlijke volledige Beatles Story, en de aanvullingen. Het geeft me een warm gevoel om dit alles als 'flashback' terug te kunnen beleven! Radio Veronica, de zeezender althans, een radiostation als je het hebt meegemaakt, om nooit te vergeten. Is er iemand die me nog blijer kan maken, waarvoor dank, met de promo's aangereikt door Juul? De pagina's zijn namelijk verlopen. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 14 augustus 20231 jr. Deze topic is dan wel elf jaar oud, maar: Hartelijk dank, Vincent, voor het plaatsen van al deze uitzendingen. En voor het beschikbaar houden ervan. Op twee na alle afleveringen zijn nog downloadbaar ! Heeft iemand de eerste twee misschien, om de serie compleet te maken? Marc
Geplaatst 14 augustus 20231 jr. Populair bericht Here you go: https://www.mediafire.com/folder/oy0cyiie6e22r/beatles+story+veronica de eerste twee plus een bonus Groet, Jan
Geplaatst 20 augustus 20231 jr. Top!!! Deze opnamen zijn regelmatig beter dan die ik had op mp Thanks!!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.