Geplaatst 4 april 201212 jr. Heeft iemand nog opnamen van Magic Seven Music? Actief in Belgie in de mid 80s. Alvast dank, Henk
Geplaatst 5 april 201212 jr. Henk, heb je deze Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren al? Is reeds eerder door mij gepost, maar alweer even geleden. Marcel
Geplaatst 7 april 201212 jr. Auteur Thanx, had ik nog niet. Goed station destijds! Thanx, had ik nog niet. Goed station destijds! Thanx, had ik nog niet. Goed station destijds! Thanx, had ik nog niet. Goed station destijds! Thanx, had ik nog niet. Goed station destijds!
Geplaatst 9 april 201212 jr. Hoi, ik heb meerdere uren, deels al digitaal. Opgenomen in Vlissingen in goede kwaliteit dankzij de sterke zender. Ik zal een speurtochtje doen en wat materiaal hier plaatsen (o.a. met Ton Schipper).
Geplaatst 6 mei 201212 jr. Ik was destijds avond dj daar vanuit de studio's in het Brabantse Asse. Fijn om terug te horen. 'k heb meerdere uren van mezelf, helaas nog niet digitaal.
Geplaatst 29 augustus 201212 jr. mooie aircheck Audioot - heerlijk! Seven was echt een gaaf station, helaas was de ontvangst op Walcheren soms wat moeilijk...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.