Geplaatst 5 april 201213 jr. Van de week al door mij beloofd, in reactie op de twee uurtjes Driemaster van dezelfde maandag: Maandag 14 aug 1972, de uren van 10.07 tot 12.07 Allereerst Expresso van Alfred Lagarde, vanaf 11.00 uur Peter Holland met Doorsnee Noordzee: www.mediafire.com/?hw6764s0lh0kc8b Twee deejays in de leer die later veeeeel beter zouden worden. Veel plezier, Edwin
Geplaatst 5 april 201213 jr. Bedankt voor een uurtje Big L Helaas is het niet meer te downloaden hier ...
Geplaatst 5 april 201213 jr. denk butterfly dat er ergens een storing is,bij mij werkt geen link meer.morgen zal het wel weer werken.gortjes en succes. als het goed is werkt het bij jouw ook weer.bij mij werkt nu alles weer.groetjes.
Geplaatst 6 april 201213 jr. Auteur Citaat Bedankt voor een uurtje Big L Helaas is het niet meer te downloaden hier ... heb er zelf geen problemen mee. Edwin
Geplaatst 6 april 201213 jr. Probleem was idd gisteravond met alle downloads ,, bedankt heb het nu wel kunnen downloaden ...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.