Spring naar bijdragen

Ook even voorstellen

Hogewei

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Ronald en ik ben opgegroeid met Radio Veronica. "Gehersenspoeld" door de jingles, vind ik het nog altijd heerlijk om jingles, tunes en oude fragmenten terug te horen. Favoriet is Klaas Vaak en dan uit de tijd van het Radio Drama. Maar ook aan zijn "Ook Goede Morgen" bewaar ik goede herinneringen. Helaas had ik destijds een krakkemikkige Philips mono bandrecorder. Wel diverse opnamen gemaakt, maar die zijn niet meer terug te beluisteren. Daarom fijn om hier weer wat jeugdsentiment terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Ronald,

Stel je voor dat je bandrecorder stereo was geweest. Wij bij Veronica "waren in mono".

Welkom hier, leuk.

Juul

Dag Juul, bedankt voor het welkom (Vincent ook bedankt).

Veronica in mono, inderdaad, maar heeft vele uren luisterplezier gegeven en zeker in Den Haag (geboren en getogen) waar de ontvangst prima was.

Overigens was ik wel blij dat ik een bandrecorder kon kopen, 249 gulden was best veel geld (in 1967). Dat was flink sparen (klinkt ouderwets, maar dat gebeurde toen nog ;-) En zo kon ik toch nog het eea opnemen. Helaas zijn de banden (Philips) dermate achteruit gegaan, dat beluisteren praktisch onmogelijk is geworden. Maar gelukkig zijn er fora zoals deze waar het oude vertrouwde geluid weer beschikbaar wordt gesteld en herinneringen kunnen worden opgehaald.

Ronald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.