Spring naar bijdragen

22 januari 1980 - Radio Caroline

Featured Replies

Geplaatst

Een middagje 319 met Will Luikinga, Peter de Vries, Stuart Russel en een kwartiertje Tom van der Velde

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst

Leuke opnamen Vincent.

Wat ik me af vraag is dat Will altijd riep dat ie de opnamen maakte in de Voom Voom in El Arnal Mallorca.

NU vraag ik me af was voom niet een afkorting, ik dacht me te herrineren Veronica Omroep Organisatie Mallorca.

Wie weet hier meer van?

Geplaatst

Citaat

Leuke opnamen Vincent.

Wat ik me af vraag is dat Will altijd riep dat ie de opnamen maakte in de Voom Voom in El Arnal Mallorca.

NU vraag ik me af was voom niet een afkorting, ik dacht me te herrineren Veronica Omroep Organisatie Mallorca.

Wie weet hier meer van?

Dank Vincent voor deze opnamen!

Nee, hij nam af en toe op in Mallorca maar voor het overgrote deel van de opnamen maakte hij gebruik van de opnamestudio in zijn boerderij in Nederland. De tapes werden ergens langs de autoweg bij km-paal zoveel gedumpt en opgehaald door iemand van het landteam. Dat zij Will tijdens een VOO propgramma ‘Music Memories’ van Ad Bouman van Radio 192 d.d. 27 aug 2002.

Meer via http://radiocaroline79.punt.nl/

Geplaatst

Voom Voom was een echte dicotheek op Mallorca , ben er vaak geweest tijdens mijn vakantie , zat er ooit met Vincent Van Engelen die zou daar draaien maar door de dreiging van een bom aanslag door de ETA niet door gegaan was wel erg gezellig ,,En de eigenaar van voom Voom Was volgens mij ene Sjaak ..En of het betekend wat jij zegt ,,tja dat weet ik niet..

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.