Geplaatst 23 april 201212 jr. De berichtgeving betreffende de inbeslagname van de Norderney in de nieuwsgroepen en op Mediapages van het voormalige zendschip van Radio Veronica, de Norderney, riep bij mij een aantal vragen op. De eerste was wie dan wel de persoon was die dit telefonisch aan de voormalige medewerker van Veronica, Juul Geleick, had gemeld. Tweede vraag was of de eigenaren commentaar wilden geven en of de havenautoriteiten waren benaderd om meer informatie. Nog zondagavond heb ik contact gezocht met mede-eigenaar Wout van der Meer, die op de berichtgeving letterlijk met het volgende antwoordde: ‘Hans dit is allemaal onzin. De ligplaats is t/m april betaald. Ook geen idee waar dit lulverhaal vandaan komt. Van één van de contacten bij het persbureau Belga vernam ik dat ook zij ontkenning hadden gekregen via Wout van der Meer, terwijl ook de havenautoriteiten de inbeslagname ontkennen. Hans Knot
Geplaatst 23 april 201212 jr. Kijk Hans, Aan jou bericht twijfel ik dus niet. Dan gooi ik de mail die ik kreeg, het was geen telefoontje, in het ronde archief. Het bericht was dus een "hoax". En aangezien ik niks met de huidige Norderney heb, heb ik ook geen zin om het uitgebreid te gaan uitzoeken. En ik weet wel, in de journalistiek geldt ;" één bron is geen bron", dus ik had het beter niet kunnen plaatsen. Hans, dank voor het uitzoeken. Maar hr. van de Meer zegt dus tegen jou dat betaald is t/m april en da's bijna afgelopen..........(hi). Laat ie mei maar niet vergeten dus................ Juul
Geplaatst 23 april 201212 jr. Auteur Dank Juul Ja t/m april. Heb ik ook gedaan met mijn energienota, water, huur, en andere maandelijkse zaken. tot zaterdag groet Hans
Geplaatst 23 april 201212 jr. Je kunt je afvragen of dit nu goed of slecht nieuws is. Als ze de Galaxy maar niet achterna gaat. Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.