Spring naar bijdragen

17-12-1977 - Radio Mi Amigo - Een complete dag

Featured Replies

Geplaatst

Een complete dag Radio Mi Amigo uit december 1977 met Ferry Eden, Michelle, Stan Haaf en Herman de Graaf.

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Auteur

Een lang weekend? Ok, doen we de zondag er ook maar bij:

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Auteur

Doen we ook de vrijdag erbij:

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst

Vincent,

Heel erg bedankt. Zo leuk om Mi Amigo te horen. Jeugdherinneringen, alsof het gisteren was.

Groet,

Ton H

Geplaatst

Pure nostalgie, uit de gelukkigste jaren van mijn jeugd! Alleen dat spotje van de Kledingbokser al, ingesproken door Marc van Amstel. De vestiging in Sluis, op de hoek Kaai/Meerminnestraat, passeerde ik op mijn fiets op weg naar/van school.

2popkxs.jpg

Nogmaals dank!!

Martin

Geplaatst

Citaat

Pure nostalgie, uit de gelukkigste jaren van mijn jeugd! Alleen dat spotje van de Kledingbokser al, ingesproken door Marc van Amstel. De vestiging in Sluis, op de hoek Kaai/Meerminnestraat, passeerde ik op mijn fiets op weg naar/van school.

2popkxs.jpg

Nogmaals dank!!

Martin

Mooie foto daar in Sluis. In het najaar scharrel ik weer rond in Zeeuws Vlaanderen en zal ook even iin OOstburg kijken of het Atlantis "huis" er nog staat.

Geplaatst

Het huis in Oostburg waar de programma's van Radio Atlantis werden opgenomen staat er nog steeds en is goed herkenbaar. Het cafe ernaast is inmiddels wel verdwenen.

Grt Rieni.

Geplaatst
  Citaat

Mooie foto daar in Sluis. In het najaar scharrel ik weer rond in Zeeuws Vlaanderen en zal ook even iin OOstburg kijken of het Atlantis "huis" er nog staat.

Een paar weken geleden stond het 'Atlantis-huis' er nog Paul. En als je in Sluis gaat kijken: de Kledingbokser is al lang exit. Als je over de Kaai loopt, tref je ongeveer in het midden overigens een grote visboer aan. In 1977 was hier de winkel van mijn ouders - Markies Verlichting - gevestigd.

Groet,

Martin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.