Geplaatst 27 april 201212 jr. Een complete dag Radio Mi Amigo uit december 1977 met Ferry Eden, Michelle, Stan Haaf en Herman de Graaf. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 april 201212 jr. Wat een prachtig begin van een lang weekend! Geweldig bedankt, Vincent! Martin
Geplaatst 27 april 201212 jr. Auteur Een lang weekend? Ok, doen we de zondag er ook maar bij: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 april 201212 jr. Auteur Doen we ook de vrijdag erbij: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 april 201212 jr. Vincent, Heel erg bedankt. Zo leuk om Mi Amigo te horen. Jeugdherinneringen, alsof het gisteren was. Groet, Ton H
Geplaatst 27 april 201212 jr. Auteur De uurtjes van maandag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met als bonus: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dat was een lang weekend :)
Geplaatst 27 april 201212 jr. Pure nostalgie, uit de gelukkigste jaren van mijn jeugd! Alleen dat spotje van de Kledingbokser al, ingesproken door Marc van Amstel. De vestiging in Sluis, op de hoek Kaai/Meerminnestraat, passeerde ik op mijn fiets op weg naar/van school. Nogmaals dank!! Martin
Geplaatst 28 april 201212 jr. Citaat Pure nostalgie, uit de gelukkigste jaren van mijn jeugd! Alleen dat spotje van de Kledingbokser al, ingesproken door Marc van Amstel. De vestiging in Sluis, op de hoek Kaai/Meerminnestraat, passeerde ik op mijn fiets op weg naar/van school. Nogmaals dank!! Martin Mooie foto daar in Sluis. In het najaar scharrel ik weer rond in Zeeuws Vlaanderen en zal ook even iin OOstburg kijken of het Atlantis "huis" er nog staat.
Geplaatst 28 april 201212 jr. Het huis in Oostburg waar de programma's van Radio Atlantis werden opgenomen staat er nog steeds en is goed herkenbaar. Het cafe ernaast is inmiddels wel verdwenen. Grt Rieni.
Geplaatst 28 april 201212 jr. Citaat Mooie foto daar in Sluis. In het najaar scharrel ik weer rond in Zeeuws Vlaanderen en zal ook even iin OOstburg kijken of het Atlantis "huis" er nog staat. Een paar weken geleden stond het 'Atlantis-huis' er nog Paul. En als je in Sluis gaat kijken: de Kledingbokser is al lang exit. Als je over de Kaai loopt, tref je ongeveer in het midden overigens een grote visboer aan. In 1977 was hier de winkel van mijn ouders - Markies Verlichting - gevestigd. Groet, Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.