Geplaatst 30 april 201212 jr. Vanavond met plezier in de huiskamer gezamenlijk geluisterd dat dit prachtige country radiostation uit Toronto veel plezier ermee Hans url: http://bars.rug.nl/download/848837a69c22ae0b bestandsnaam : 511CissFm-Toronto-19950208-0530-0712(92min)-unknown.mp3 bestandsgrootte: 212.6MB beschikbaar tot: 2012-05-14
Geplaatst 1 mei 201212 jr. Fotootje?.....(hi). Ik stel mij zo voor net als in m'n jeugd met z'n allen rondom de radio met thee mevrouw Knot die koekjes ronddeelt......en meneer Knot met een pijp. Dank Hans, voor de opname. Juul
Geplaatst 1 mei 201212 jr. Dank. CISS wordt dus uitgesproken als KISS.. en het valt mij ook op dat country en soul qua genre dicht bij elkaar liggen. gr Simon
Geplaatst 1 mei 201212 jr. Citaat CISS wordt dus uitgesproken als KISS.. Slogan van het radiostation: Rock and Roll, Country, Folk and Blues, Roots of new Country. Ik heb het programma even snel gescand , maar naar zo'n radiostation kan ik dus echt niet luisteren, met onderbrekingen van de muziek voor 10 minuten of meer met geouwehoer,reclames,nieuws,weer ect... Citaat en het valt mij ook op dat country en soul qua genre dicht bij elkaar liggen. gr Simon Dat valt in dit programma niet echt te horen, al bestond het genre Country Soul natuurlijk wel, maar het is een stille dood gestorven begin jaren 70. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.