Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dit is wel een bijzondere bergplaats voor een iPhone..........

http://www.macfreak.nl/nieuws/23861/op-weg-zonder-handtas-stop-je-iphone-in-je-bh/

Juul

Geplaatst

Briljant. Mijn echtgenote neemt nooit haar mobiel op ("ben ik dat?" en teveel meuk in haar tas als ze hem wel hoort) en krijgt binnenkort een iPhone van haar baas. Dan vraag ik mij af op ze voortaan wel gaat opnemem maar met deze oplossing nemen de kansen sterk toe!

Geplaatst

Wat willen veel mannen plotseling graag de telefoon voor het vrouwtje opnemen.

Het wachten is nu op Sloggy met een slipje met bergplek voor de Iphone.

Wordt de wereld toch nog mooi : Al die vrouwen die met een verheerlijkt gezicht door de stad lopen

als de telefoon gaat terwijl ie op de trilstand staat. -:)

Geplaatst

Misschien kunnen ze een piezo elementje in de cups van die BH stoppen.. Dan kun je de eifoon laden door de bewegingen van de cups.. Telefoon leeg? Even huppen!

Ik stop erover, want ik krijg er beelden bij door... :P

Geplaatst

Een collega'tje van mij borg haar telefoontje jaren terug al tussen haar borsten (van enig formaat) op. Bij haar bezoeken aan toekomstige klanten werd er wel soms fronsend gekeken wat die mevrouw deed als haar telefoon overging....

En die creditcards? Daarvoor kon je jaren geleden bij Neckermann damesslipjes kopen met daarvor een opbergvakje erin. Vooral in steden als Rome zeer handig!

Gr. Theo

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6692
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.