Geplaatst 5 mei 201212 jr. Vandaag de uitzendingen van de Wereldomroep opgenomen van de 5955 khz. De ochtend: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De middag: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 mei 201212 jr. Auteur Dit wordt de kwaliteit die je kan verwachten van de laatste 24 uur die ik komende weer ga opnemen.
Geplaatst 7 mei 201212 jr. Citaat Dit wordt de kwaliteit die je kan verwachten van de laatste 24 uur die ik komende weer ga opnemen. Klinkt de 1296 Khz niet beter Vincent? Niels
Geplaatst 7 mei 201212 jr. Auteur Die klinkt inderdaad beter. Het maakt mij niet uit welke frequentie ik opneem. Laat het maar weten.
Geplaatst 7 mei 201212 jr. Ik vroeg in een eerder stadium aan Vincent 5955 ,evt met veel fading enz. Want dat is RNW op de KG toch? Daar gaat het om. Want "namaken" is er later niet meer bij............. Dus niet om "het beter". Ik krijg als het goed is van Dick Klees een opname uit Dalet. (zendlijn registratie). Misschien is er wel nog een andere freq. die met fading is......(ik ga d'r voor) ik heb hier veel storing van schrikdraad van de koeien, anders deed ik het zelf wel. Juul
Geplaatst 8 mei 201212 jr. Auteur Ik heb de Perseus even aan de laptop gehangen. Het geluid is gelijk stukken beter: http://www.mediafire.com/?87s2nrrsrtqymcb Dan blijft alleen de vraag: doe ik de 5955 of de 1296?
Geplaatst 8 mei 201212 jr. Citaat Ik heb de Perseus even aan de laptop gehangen. Het geluid is gelijk stukken beter: http://www.mediafire.com/?87s2nrrsrtqymcb Dan blijft alleen de vraag: doe ik de 5955 of de 1296? Ik heb Niels gesproken en "we gaan voor de 5955". Een andere KG freq mag ook. (maar geen 1296, is te mooi) "als het maar niet TE mooi is". Echt KG hé? De kwaliteit opname komt wel. Ik zal Dick Klees nog een mail sturen als herinnering. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.