Geplaatst 6 mei 201212 jr. Nou ben ik de veronica top 100 van 1970 kwijt. Cd beselt bij de buren, maar geen gehoor. Nou hoop ik dat iemand hem voor mij heeft. Groetjes Kurt admin: onderwerp aangepast
Geplaatst 6 mei 201212 jr. Dag Vincent. Het was de Veronica top 100 over 1970. Ik had hem opgenomen via de stream in 2009. Hij is aangeboden bij de club op 1-1-2005. Groetjes Kurt
Geplaatst 6 mei 201212 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 mei 201212 jr. Ik ben hier heel blij mee Vincent Als ik wat terug moet doen hoor ik het van je. Bedankt Kurt
Geplaatst 7 mei 201212 jr. He bedankt , kan alleen het uur van 1600 tot 1700 niet downloaden , de rest loopt prima , en klinkt ook nog goed Zou je als het mogelijk is dat uur nog een keer willen aanbieden ,, He bedankt het werkt nu wel na een aantal pogingen kwam het toch nog binnen...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.