Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De inhoud ( als het goed is)........

=====

Beatles & Stones Lexjo - 21 januari 1969 van 19.00 tot 20.00 uur, eerst met knappe en waardige Beatles-montage , daarna komen de Stones aan de beurt (met LP Let it Bleed) met tussenteksten van Sjaak Jorritsma van de Stones Fanclub, daarna een allegaartje van artiesten. Snel en uiterst enthousiast programma, leuk om naar te luisteren in elk geval. In het programma de nwe George Cash - Thanks for the love (prod. Ad Bouman). Om 19.30 uur het popjournaal.

======

Juul

Geplaatst

Moet het niet een jaar later zijn dan vermeld? Deze George Cash is namelijk van begin 1970.

Lekkere plaat overigens!!!!

Jeemig, Eric, "niet jij weer hé?" ( hi).

In mijn archief staat ie ook op 1969. Ik ga het nog wel uitzoeken.

Juul

Geplaatst

Dat klopt als een bus. Aan het begin van het programma zegt Lex dat het woensdag is en bij het popjournaal noemt hij als datum 21 januari. 1970 dus.

Dus dan zou de andere Lexjo die Juul gisteren aanbood (uit februari 1969) de oudste kunnen zijn die is overgeleverd. Tenminste, voor zover ik weet. De eerstvolgende die ik ken, is van 1 april 1969.

Paul

Geplaatst

Dat klopt als een bus. Aan het begin van het programma zegt Lex dat het woensdag is en bij het popjournaal noemt hij als datum 21 januari. 1970 dus.

Dus dan zou de andere Lexjo die Juul gisteren aanbood (uit februari 1969) de oudste kunnen zijn die is overgeleverd. Tenminste, voor zover ik weet. De eerstvolgende die ik ken, is van 1 april 1969.

Paul

Ja, ik denk dat ik jaren geleden bij het overzetten van de band de datum, het jaar dus, verkeerd heb bepaald. Mijn fout heren.

Inmiddels heb ik het in onze dBase veranderd. Dank voor jullie, eigenlijk onze Eric, voor de opmerkzaamheid!

Dan heeft Paul gelijk, die van 1 april 1969 is nu dus de oudste.

Juul

Geplaatst

Ahum, 11 februari 1969 dus....

Dus 1 april is 11 februari 1969 sorry, een verschrijving. Ik was ook "gehaast" moest nog een paar dingen in de tuin doen voordat de regen kwam......

Juul

• 3 years later...
Geplaatst (bewerkt)

Dus dan zou de andere Lexjo die Juul gisteren aanbood (uit februari 1969) de oudste kunnen zijn die is overgeleverd.

Paul

Hallo Paul, waar staat die link? Ik was even in het buitenland en zie hem zo gauw niet. (Ik zie nu dat het een oude posting was, maar mijn interesse blijft bestaan......)

bewerkt door Albatrosstudio
correctie
Geplaatst

Ja hoor. Ik vind het best.

Hier nog een stukje info, waarom hij niet helemaal kompleet is.

=======

de eerste 10' zijn er af. Daar stond het begin van MTUW door Rob Out op. Maar da's gestopt vanwege de slechte band kwaliteit. (zie DAT 257-3)

Een buitengewoon "slecht" programma van Lex! Z'n stem zit "onder de galm!" Techn. Ad.

Ad had in die tijd , de overgang van oude naar nieuwe studio, een galmplaat gemaakt. De galmplaat stond in Laapershoek in de ruimte voor de luchtverversing. Dus waarschijnlijk is deze Lexjo net in de nieuwe studio gemaakt. 

Op het eind van het programma gaat de "nieuwe BZN" in primiere! Prod. Ad.

============

Geplaatst

Over BZN en Ad gesproken. Een paar jaar geleden tikte ik een aantal oude jaargangen van het stripweekblad Pep op de kop. Elke week lees ik er eentje, net als vroeger in mijn tienertijd. Het bijgaande stukje las ik vorige week in de Pep van 24 augustus 1968...

pep.jpg

Geplaatst

Ja hoor. Ik vind hert best.

Hier nog een stukje info, waarom hij niet helemaal kompleet is.

=======

de eerste 10' zijn er af. Daar stond het begin van MTUW door Rob Out op. Maar da's gestopt vanwege de slechte band kwaliteit. (zie DAT 257-3)

Een buitengewoon "slecht" programma van Lex! Z'n stem zit "onder de galm!" Techn. Ad.

Ad had in die tijd , de overgang van oude naar nieuwe studio, een galmplaat gemaakt. De galmplaat stond in Laapershoek in de ruimte voor de luchtverversing. Dus waarschijnlijk is deze Lexjo net in de nieuwe studio gemaakt. 

Op het eind van het programma gaat de "nieuwe BZN" in primiere! Prod. Ad.

============

Dank, klinkt alsof ik hem al heb, maar ja waar...........

Geplaatst

Zou kunnen Juul. Maar ik heb zo'n 6.000 uur waaronder ook de nodige geluidsdragers waar geen beschrijving bijzit. Dus "archiveren is achterstand" is ook op zijn plaats.

Toch iets minder hard werken dan maar.

Mooi weekend!

Geplaatst (bewerkt)

Over BZN en Ad gesproken. Een paar jaar geleden tikte ik een aantal oude jaargangen van het stripweekblad Pep op de kop. Elke week lees ik er eentje, net als vroeger in mijn tienertijd. Het bijgaande stukje las ik vorige week in de Pep van 24 augustus 1968...

pep.jpg

Iin artikel genoemde BZN nummer draait vanavond mee in Nederbeat om 19.00 ;)

bewerkt door Jan van Weeterloo

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6675
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Hasmik
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.